Foto: CHANEL

Timothée Chalamet, parfüüm ja CHANEL

Filmimaailma darling boy Timothée Chalamet on saanud endale uue ameti – temast on saanud CHANELi brändisaadik, kelle esimeseks “rolliks” on olla parfüümi BLEU DE CHANEL reklaamnägu.

Timothée Chalamet ise on 27-aastane Ameerika Ühendriikides sündinud prantsuse juurtega näitleja, kelle ülemaailme tähelend sai alguse rolliga filmis “Call Me by Your Name”, mille eest sai ta ka nominatsiooni parima meespeaosatäitja Oscarile. 

See, et CHANEL just Chalamet enda saadikuks valis, ülemäära üllatav pole. Näitleja on oma moe-eelistustega moemaailma lugematutel kordadel meeldivalt üllatanud ning kahtlustame, et tänu kõnealusele koostööle näeme efektseid komplekte Chalamet seljas veel ja veel. 

Mis aga puutub BLEU DE CHANELi, siis parfüümi esimene kampaania, kus saame näha juba Chalamet’d, tuleb välja tänavu juunis, millele omakorda järgneb sügisel ametlik kampaaniafilm, mis valminud koostöös ei kellegi muu kui Martin Scorsesega. Meie jääme igal juhul huviga ootele!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: SKIMS

Mida SKIMS nüüd korraldab?

Kui arvasid, et Kim Kardashiani SKIMS suudab üllatada ainult uskumatute kehatoodetega, siis mõtle uuesti. Nüüd on ta sihikule võtnud… su näo.

Jah, tõepoolest — SKIMS, mis on tuntud oma kehakorrigeeriva pesu ja rõivaste poolest, esitles just oma esimest ilukategooria „innovatsiooni“: Seamless Sculpt Face Wrap. Tegu on näo vormijaga — ja loomulikult on see juba välja müüdud.

Kõnealune näoteip (või ikkagi näovormija? Või kompressiooniside?) on tehtud brändi SKIMS ikoonilisest skulptuurkangast, sisaldab kollageenlõnga (jah, selline asi on väidetavalt olemas) ning kinnitub mugavalt kuklalt ja pealaelt.

Seega, kui tunned, et su lõualuu vajab öösiti rohkem tuge, saad end SKIMSi kodulehel kõnealuse toote ootenimekirja lisada. Sest ilmselgelt ei taha sa jääda ilma TikToki järjekordsest kinnisideest. Nali. Või mitte?

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Caia x ROTATE

Caia x ROTATE – Skandinaavia geniaalseim koostöö?

Rootsi kultuslik ilubränd Caia ja Kopenhaageni moelavadel alati laineid lööv ROTATE on vahetult enne järgmisel nädalal algavat Copenhagen Fashion Weeki valmis saanud oma esimese ühise koostöö – julge ja sensuaalse kapselkollektsiooni, kus mood ja ilu viiakse uuele tasemele.

Caia loovjuhi Emelie Sundesteni sõnul ei olnud eesmärk pelgalt ilu ja moe ühendamine, vaid kahe sarnase esteetikaga Skandinaavia brändi, mida Caia ja ROTATE kindlasti ka on, sünergia loomine: “For us, this is so much more than merging beauty and fashion as these worlds already have a natural connection,” sõnas Sundesten Vogue Scandinaviale. “It was more about merging two like-minded Scandinavian brands together. Our similar taste made this collaboration feel effortless.”

Kollektsioon koosneb neljast hoolega läbimõeldud tootest: vürtsikas ja sametine parfüüm The Rotate Perfume, kahes toonis huulepliiats, niisutav huuleläige ning – üllatusena – ka ROTATE’i esimene kott, mille lillelised 3D-detailid ja eemaldatav rihm võimaldavad seda kasutada nii meigikotina kui kanda piduliku käekotina.

Koostöö tähistamiseks avatakse 4. augustil Caia hüpikpood ei mujal kui ROTATE’i Kopenhaageni esinduspoes, mis jääb avatuks kuni 31. augustini. Samuti on Caia tänavune ametlik meigipartner ROTATE’i kevad/suvi 2026 kollektsiooni esitlusel järgmisel nädalal toimuval Copenhagen Fashion Weekil.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid