Tekla esimene küünlakollektsioon koosneb kolmest erinevast lõhnast, millest igaüks uurib paiga ja mälestuste vahelist seost. Vasta, tume ja suitsune lõhn värskete puidunootidega, meenutab näiteks viibimist saunas. Kōdō küünla kardemoni, porgandi ja viigimarja akordid loovad aga atmosfääri, mis meenutavad templite viirukisuitsu. Flore, tsitruse ja bergamoti värskusega, äratab mälestuse suvisest niidust.
Olgu lisatud, et küünlad on saadaval nii keraamilistes anumates kui ka täitepakenditena, pakkudes võimalust nautida luksuslikku meeleolu korduvalt.
Avasta kogu kollektsioon Tekla veebipoest aadressil teklafabrics.com.
Tegu on Westmani esimese koostööprojektiga teise ettevõttega ning kollektsioon saab loomuliku koha IKEA iga-aastases talvekollektsioonis VINTERFINT. Koostöö sündis ühisest soovist tõlgendada hooajalisi pidustusi moodsamal ja kaasavamal viisil, säilitades samas traditsioonide vaimu.
„Pidustused on tihti seotud kindlate kommetega, kuid soovisime leida lõbusama ja avarama lähenemise. Gustafi julgus vormi ja värviga mängida tundus IKEA-le loomulik valik – ta toob traditsioonidesse ootamatu pöörde, jäädes samas meie väärtuste juurde. Oleme elevil, et saame sellise põneva disaineri loomingut laiema publikuni tuua,“ kommenteeris IKEA poolt Maria O’Brian.
Kollektsiooni kujunduskeelt iseloomustavad Westmanile omased voolavad, skulpturaalsed vormid ning julge värvikasutus. Klassikaliste punase ja rohelise kõrval säravad ootamatud toonid nagu roosamanna ja taevasinine, mis loovad tuttavatele pühademeeleoludele mängulise kontrasti.
„Minu jaoks oli see võimalus keerata traditsiooniline pühadekujundus pea peale ja lisada sinna rohkem lõbusust ja julguskatset,“ sõnas Gustaf Westman. „See on minu nägemus pühadest – disain uuele generatsioonile.“
Piiratud koguses kollektsioon jõuab müügile 2025. aasta septembri jooksul, kuid toodete saadavus võib sõltuda konkreetsest turust.
Brändi kaasasutaja Philip Lotko sõnul on kodukollektsioon olnud kaua oodatud samm. „Rains alustas küll ülerõivastest, kuid algidee oli alati disainipõhistes lahendustes kogu eluks. “Home Away” ongi loogiline järgmine samm – viis, kuidas tuua meie nägemus nii tuppa, õue kui ka nende kahe vahele,“ ütles Lotko Vogue Scandinaviale.
Kõnealuses kollektsioonis kohtuvad esmapilgul vastandlikud ideed: robustne brutalism ja looduslähedus. Tulemuseks on esemed, mis on arhitektuurselt puhtad ning loodud kestma ja ühendama inimest oma keskkonnaga. Olgu selleks joogipudel, mis sobib nii matkale kui kontorisse, või lauanõud, mille ümber koguneda õhtusöögiks.
Nagu Rainsi rõivad, on ka “Home Away” loodud olema vastupidav. Kollektsiooni kandvaks materjaliks on harjatud teras, mille juures pöörati tähelepanu igale detailile – viimistlusest kaaluni. „Soovisime, et need esemed oleksid ajatud ja valmis igasuguseks tingimusteks,“ lisas Lotko.
Tutvu kollektsiooniga galeriis ja veebipoes rains.com!