Kollageen – mis see täpsemalt on ning kuidas see meile kasulik võib olla?
Kollageeni seostatakse kõige sagedamini naha ilu ja noorusega kuna selle kogusest organismis sõltub naha seisund, elastsus ja taastumisvõime. Kollageen on meie kehas üks olulisemaid komponente – see on kõõluste, sidemete, luude, lihaste ja naha peamine ehitusmaterjal. Kollageeni leidub ka paljudes teistes kehaosades, sealhulgas veresoontes, sarvkestas ja hammastes.
Keha sünteesib kollageeni loomulikul viisil. Aastate jooksul aga väheneb organismi võime ise kollageeni toota ja selle tase hakkab langema kiiremini kui organism suudab seda toota. 20.–40. eluaastatel väheneb organismi kollageenivaru umbes 30 protsenti ja 60. eluaastaks langeb see koguni 60 protsenti. Kollageenipuudus põhjustab kõhrede kuivamist, luuhõrenemist, sidemete ja kõõluste elastsuse vähenemist ning liigeste jäikust. Lisaks hakkab halvenema naha seisund: kaob elastsus, hakkavad tekkima kortsud ja nahk muutub kuivaks.
Seetõttu on olulised kollageeni sisaldavad toidulisandid. Selleks, et organism suukaudselt tarvitatavat kollageeni aga paremini omastaks, tasub meeles pidada ka kõigile tuntud C-vitamiini, mis parandab kollageeni imendumist ja stimuleerib selle tootmist. Samuti aitab varustada organismi puuduvate ainetega, mis mõjutavad valkude sünteesi. Head lahendust kollageeni puudusele pakub BIOCELL. Lisaks kollageenile sisaldab nende Beauty Shots ilueliksiir ka vitamiine ja mineraale, mis on olulised meie tervise jaoks.
BIOCELL Beauty Shots talverutiinis
BIOCELL Beauty Shots pakub suurepärast lahendust talviseks hoolitsuseks. See ilu ja nooruse eliksiir, mis on mugavalt ühe korra doosi pudelis pakendatud, sisaldab kõike, mis on terve naha, juuste, küünte jaoks vajalik:

Aljona Eesmaa, Portaili asutaja ja peatoimetaja
Olen juba pikalt olnud seda usku, et väline ilu algab seesmiselt ning seetõttu olnud avatud erinevatele ilu toetavatele eliksiiridele. Mis mulle BIOCELL Beauty Shots toodete puhul enim meeldis, oli see, et ilujoogikesed on pakendatud mugavalt annuste kaupa ning jääb ära pulbri doseerimise ja kokku segamise vaev. Minu hommikud kipuvad olema tempokad, kuid BIOCELLi ilujoogike ei jäänud mul testimisperioodil kordagi võtmata, sest ilu seespidine toetamine sai tehtud nii lihtsaks ja mugavaks. Ning kas teadsite, et lisaks kollageenile ja C-vitamiinile on Beauty Shotsides ka tsink, seleen, biotiin ning teisedki mineraalained ja vitamiinid? Pole siis ime, et aasta kiiremal perioodil pidas organism nii vapralt vastu. Ning lõpetuseks võlus mind BIOCELL Beauty Shotside maitse – tõenäoliselt parima maitsega ilu-shot’id, mida olen saanud!
BIOCELL Beauty Shots tooted on saadaval juhtivates apteekides nagu Apotheka, Benu ja Südameapteek.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!