Kolm kõnealust Läti moemärki on väga erinevat ja unikaalse käekirjaga. Õrnu siidirätikuid valmistav bränd Karel”s jääb silma kirkate värvide ja rahvuslikest mustritest inspireeritud sallidega. Lisaks esitleb Karel”s pop-up poes alles hiljuti välja tulnud bikiini kollektsiooni, mille disain on inspireeritud Läti rahvuslikest mustritest.
Rõivabränd Varan Latvija valmistab väikestes kogustes kollektsioone, mille läbivaks jooneks on kõrgekvaliteediline materjalikasutus. Erilist tähelepanu on pööratud riideesemete väikestele detailidele, mis lisavad klassikalise lõikega rõivaesemetele individuaalsust ja erilisust. Suvisele hooajale omaselt esitleb bränd Tallinn Design House’is oma linast kollektsiooni.
Pop-up poega on liitunud ka minimalistliku joonega kudumibränd Sweets and Knits, mille tootevalikusse kuuluvad õrnast meriinovillast valmistatud pluusid ja kaheosalised komplektid, mis oma kerguse ja pastelsete toonidega sobivad ideaalselt just suvistele linnatänavatele.
10 juunil toimus Tallinn Design House’is ka hüpikpoe meeleolukas avamine, kus kõikidel huvilistel oli võimalus tutvuda brändide disaineritega ja muidugi oma silmaga eksklusiivset loomingut näha. Vaata fotosid toimunud üritusest allolevast galeriist!
Läti brändide pop-up on avatud Tallinn Design House showroom’is, aadressil Rotermanni 14, kuni septembrikuuni.
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil.
Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!