Seni on saanud Öökülma tooteid osta eri pop-up poodidest Tallinnas ja Tartus ning loomulikult ka e-poest, kuid et oma silm on kuningas ja et oleks koht, kus saaks ikkagi enne ostu sooritamist tõepoolest veenuda, et värv on õige, toode vastab kvaliteedile ning teenindaja abivalmis ja vajadusel pakendab ka maitsekaks kingituseks, siis just neile ongi avatav salong-pood mõeldud.
Lisaks kvaliteetsele, kergesti hooldatavatele linasele voodipesule nagu padjapüüridele, tekikottidele ning aluslinadele on poes palju ka sellist kaupa, mida varem pole üldse väljas olnud või kui, siis ainult mõnel disainiüritusel. Seega, avastamist jagub!
Öökülma poe ametlik avamine toimub 4. ja 5. juunil Tallinnas, aadressil Olevimägi 6. Kahel päeval on poes kõik Öökülma tooted 10% soodsamad. Lisaks on Öökülma ametliku poeavamisürituse puhul kohale tulemas Tartus tegutsev disainehete stuudio Pippin, kes esitleb üritusel oma uut kollektsiooni.
Disainimärgi asutas Mette Ditmer ise aastal 1995. Looja lähenemine disainile on algusest peale olnud filigraanne ja tänapäevane, kuid samal ajal peegeldab see selgelt Põhjamaade minimalistlikku esteetikat. Kaubamärgi toodete ühiseks nimetajaks on vorm, värvus ja funktsioon, mis rõõmustab silma ning loob rahuliku ja inspireeriva õhkkonna. Mette Ditmeri ajatu disain ei ole jäänud aastate jooksul jäänud märkamatuks, olles pälvinud auhindu ja tunnustusi panuse eest disainimaailma ning pühendumuse eest kvaliteedile ja innovatsioonile, seda üle kogu Skandinaavia.
Sel kevadel tervitab Kaubamaja Kodumaailmas huvilisi Mette Ditmeri Art Piece’i unikaalsete toodete kollektsioon, mis põhineb disaineri enda keraamikal. Esemed on reprodutseeritud komposiitkivist ning viimistletakse pärast vormimist käsitsi, seega näeb iga toode unikaalne välja. Olgu lisatud, et Mette Ditmeri Kaubamaja tootevalik on mitmekesine – Kodumaailmast leiab nii vannitoaaksessuaare, tekstiile kui ka tõelisi disainielemente.
Tutvu Mette Ditmeri sisustusmärgiga galeriis ja Kaubamaja Kodumaailmas!
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.