Eestis on siiani olnud vaid üks ametlik Swarovski kauplus, mis tegutseb Ülemiste keskuses. Pop-up formaadis kaupluse avati soovist tuua globaalselt ühe tuntuima brändi ainulaadne disainikeel rohkemate inimesteni.
„Swarovski on tänaseks maailma tippklass, ühendades erinevad poolused – punase vaiba väärilised disainid, maailma superstaaridega koostööd ning sõbraliku hinnaklassi. Meil on hea meel tuua see maailmatase inimestele lähemale uues asukohas,“ sõnas Goldtime’i ja Swarovski kaupluste omanik Indrek Peterson. „Viru Keskuse pop-up annab võimaluse kohtuda brändiga uues vahetus kontekstis – elegantses toetatud keskkonnas, tabades mugavalt hooaja vaimu.“

Ühtlasi on pop-up kaupluses võimalus tutvuda Swarovski ja brändisaadiku Ariana Grande koostöös sündinud uue kapselkollektsiooniga, mis võlub oma peenete detailide, pärlite ja Swarovski kristallide luksusliku kooslusega. Kollektsioon on inspireeritud laine- ja südamevormidest, peegeldades Ariana Grande unikaalset esteetikat ja naiselikkust.
Samuti saab pop-up kaupluse väljapanekus tutvuda eksklusiivse Nike JA2 x Swarovski koostööga, mille raames loodi unikaalne Nike meestemudel. Eestisse saabus müüki vaid 10 unikaalset paari, millest ühe eksemplariga saab tutvuda Swarovski pop-up poes.
Swarovski pop-up kauplus Viru Keskuses jääb avatuks kuni mai lõpuni.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!