Miks Šveits? Sest Chaneli moemaja seekordse kollektsiooni muusaks on Šveitsist Zürichist pärit Vivienne Rohner, kelle esimene kokkupuude moemajaga oli 2020. aastal, mil ta kõndis Chaneli moe-show’s. Juba siis jäi see pruunijuukseline kaunitar silma moemaja loovjuhile Virginie Viardile ning sellest sai alguse üks kaunis (ja imelist moodi täis) sõprus.
Täna esitleb Vivienne enda seljas palasid Chaneli pre-spring 2023 kollektsioonist, kust leiab nii vihjeid New Yorki ambitsioonikusele, aegumatule monokroomsusele kui ka maskuliinsuse-feminiinsuse kontrastile. Komplektidest leiab nii uusi kui Chaneli moemajale omaseid detaile, olgu nendeks lillemotiivid või pesapallikultuurist tuttavad triibud. Ning värvid? Kevadiselt pastelsed – heleroosast helge siniseni – ning loomulikult igas Chaneli kollektsioonis vaat et kohustuslikku musta ja valget.
Tutvu galeriis kollektsiooniga, mis on juba jõudmas ka Chaneli butiikidesse üle maailma!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.