Koostöö tulemusena sündinud SKIMS x Roberto Cavalli kollektsioonis on kesksel kohal retrohõnguline glamuur. Ujumisriiete seast leiab nii klassikalise lõikega trikood kui ka kergeid pealisrõivaid ja aksessuaare, mida kaunistavad kolm eri mustrit – “Fagianella”, “Light Zebra” ja “Tiger Face” –, mis kõik pärit Roberto Cavalli arhiividest.
„Olen alati imetlenud Cavalli julgeid mustreid ja eksootilist energiat. Need elemendid SKIMSi ujumisriietega kokku sidudes sündis midagi ootamatut ja väga kõrgetasemelist,” sõnas Kardashian. „Tahtsime luua kollektsiooni, mis lubab igal kehal end enesekindlalt tunda – olenemata sellest, kus suvepuhkus veedetakse.“
Moemärgile SKIMS omaselt saadab kollektsiooni provokatiivne kampaania, mille autoriks on tuntud fotograaf Nadia Lee Cohen. Kaadrites poseerivad Kim Kardashian ja Kris Jenner isiklikult, mängides julgelt sürrealismi ja retrohõngulise kõrgmoe piirialadel.
Kõnealune kollektsioon jõuab müügile juba homme, 27. juunil nii SKIMSi kui ka Roberto Cavalli kanalite kaudu.
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.