Foto: sunnei.it

Sunnei meeste rõivad Itaaliast (mida kannaks naisedki)

Rääkides moodsatest meestekollektsioonidest jäävad tihtilugu silma vaid ülimalt tuntud nimed nagu Gucci, Prada või Calvin Klein. Itaaliast pärit Sonnei ei pruugi praegu veel kuigi populaarne olla, kuid kindla peale sama kvaliteetne kui mitte veelgi parem. 

Disainerite Loris Messina ja Simone Rizzo loodud Sunnei on vaevu 3-aastane kaubamärk. Kohe tasuks ära märkida, et kogu tootmine toimub klassikalistes Itaalia meesterõivaste vabrikutes. Mis tähendab, et kuigi asjad näevad välja pigem skandinaavialikud ja moodsad, siis vastupidavuselt on need loodud teenima mitut põlvkonda ka tulevikus. Disainer Rizzo täheldab, et Sunnei murrab stigmat, mis eeldab, et Itaalia disain peab seostuma iidsete traditsioonidega, siinkohal on sihiks hoopis nooruslikkus ning mängulisus.

sunnei_sisupilt

Oma kodulehel kutsuvad Sunnei disainerid lahkesti ka külla, Milanosse aadressil Vincenzo Vela 8 asuvasse stuudio-poodi. Esmaspäevast reedeni avatud ruum pakub lisaks värskematele kollektsioonidele itaalia moodsat kunsti ning põnevaid kaasaegseid ajakirju.

Meie aga jätame Sonnei nime hästi meelde, sest arvestades väljateenitud Opening Ceremony edasimüügi lepinguga võib sellele brändile ennustada suurt tulevikku.

Veel sarnaseid artikleid


Olivier Rousteing
Foto: Francesca Beltran | Balmain.

Olivier Rousteing lahkub Balmainist

Pärast moemaailma niigi erakordset aastat, mil disainerite vahetused on raputanud suuri moemaju nagu Chanel, Loewe, Dior ja Bottega Veneta, teatas eile, 5. novembril ka Balmain, et nende armastatud loovjuht Olivier Rousteing lahkub ametist pärast 14 aasta pikkust teekonda Prantsuse luksusbrändi eesotsas.

Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.

„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“

Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Longines

MIDAGI MEESTELE: sügise kõige mõjukamad aksessuaarid

Sügis on aeg, mil tempo aeglustub ja detailid saavad uue tähenduse. Just siis, kui novembri tuuled tuletavad meelde lähenevat isadepäeva, tasub pilk pöörata meestemaailma kõige kõnekamatele detailidele – kelladele ja aksessuaaridele. On ju stiilne aksessuaar märk enesekindlusest ja -teadlikusest. 

Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.

Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.

Animaalsed motiivid

Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.

Must minimalism

Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel

Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.

Igavene kaitsetahe

Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.

Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid