Reklaam, mille peaosas on brändi asutaja Kim Kardashian isiklikult ning mis debüteeris vasttoimunud Oscarite gala ajal, viib vaatajad kosmoselaeva SKIMS pardal asuvasse laborisse, kus Kardashian ja tema kloonid näitavad, kuidas moemärgi tooteid põhjalikult testitakse. Loomulikult rõhutatakse seeläbi klipis SKIMS toodete kandmismugavust ja vastupidavust. “Tahtsime oma esimese TV-kampaaniaga viia vaatajad SKIMSi universumisse, näidates meie brändi lugu ja põhjalikku tootearendust,” sõnas peaosaline.
Kas SKIMS on selle sammuga võtnud eesmärgiks ujuda vastuvoolu või teab nende turundusosakond midagi, mida meie ei tea? Eks seda näitab juba aeg.
Kuigi paljude jaoks tuli säärane otsus üllatusena, siis tegelikult on Kylie Jenneri suhe tippmoega viimastel aastatel ainult süvenenud – tema kontole kuuluvad kampaaniad nii Acne Studios kui ka Jean Paul Gaultier moemajadega, lisaks astus ta üles Coperni moeetendusel. Seega polegi ehk Miu Miu radarile jõudmine nii suur ootamatus.
Kõnealuses kampaanias poseerib Jenner koos muusiku Towa Birdi, näitlejate Lou Doilloni, Rila Fukushima ja Myhalaga, modelli Yura Romaniuki ning räppari Cortisa Stariga.
Vaata pilte Jennerist Miu Miu kampaanias galeriist!
“”Tüdruk trammis” on kindlasti üks mu lemmikuid kogu albumilt – see on mõnus, suvine ja helge,” räägib INGER. Video võtted said alguse varavalges Balti jaamas. “Olime platsis juba kell 5:45 ja jagasime oma muusikat esimestele trammisõitjatele. Inimesed olid üllatavalt vastuvõtlikud – mõni filmis isegi salaja kõrvalt meie tegemisi.”
Inspiratsioon loole sündiski just nimelt ühest trammisõidust – kuigi INGER tunnistas oma albumi esitlusel, et ta polnud trammiga sõitnud juba ammu. Nüüdseks on see lubatud suvine sõit tehtud ning ka visuaalselt jäädvustatud.
Video tõi ekraanile loovtiim Chairmen Productioni eestvedamisel – režissöörideks Kaur Kulver ja Martin Pikk.
Laul ise sündis koostöös Markus Palo, Claus Heinrich Riismaa ja Harmo-Ron Kallastega. Produtsendiks oli Markus Palo, loo miksis Steven Ilves ja masterdas Sander Sadam.