Foto: H&M

Segu glamuurist ja muretust stiilist: H&Mi uus “CONSCIOUS EXCLUSIVE” kollektsioon

H&Mi “Conscious Exclusive” kevad 2019 kollektsioon on täiuslik segu glamuurist ja muretust stiilist. Rõivaste inspiratsiooniks on meie planeedi imed. Kollektsioon uurib looduse ilu ja ravijõudu, ent tunnustab samas ka tehnoloogiat ja innovatsiooni kestlike materjalide maailmas ning protsesse, mis viivad jätkusuutlikuma moetuleviku suunas. Kollektsioon jõuab valitud kauplustesse, sealhulgas Tallinna Postimaja H&Mi ning e-poodi müügile 11. aprillil.

Tänavukevadine “Conscious Exclusive” kollektsioon on tulvil stiilseid peorõivaid, aga ka vabama joonega esemeid argipäevaks. Dramaatilisi rüüse, asümmeetrilisi all-ääri, delikaatselt nahka paljastavaid avasid, volüümikaid siluette, sügavaid v-kaeluseid ja sillerdavaid litreid tasakaalustavad sportlikumad detailid nagu nöörvoldid, paelad, kummiga kokku krousitud värvlid ja randmeosad. Kollektsiooni tähelepanu keskmes on ka julged taimedest ja puudest inspireeritud mustrid. Värvipalett ammutab inspiratsiooni kaunite vääriskivide lilladest, sinistes, rohelistest ja roosadest toonidest, millele lisatakse musta, kulda ja hõbedat.

Kollektsiooni printe ja kangaid saab omavahel suurepäraselt kombineerida. Näitena võib tuua roosa alt laienevate varrukatega orgaanilisest siidist õmmeldud pluusi, mis sobib hästi liivakarva taaskasutuspolüestrist valmistatud pükstega. Rüüsidega heleroheline maksiseelik klapib hästi õrna liibuva luukarva topiga. Omavahel tasub kokku sobitada ka sama mustriga esemeid, proovida konkreetsema joonega naturaalvalget pükskostüümi ning vaskset litrikleiti. Kollektsiooni üks suurimaid pilgupüüdjaid on naturaalsele nahale suurepärast alternatiivi pakkuvast hõbedasest Piñatex®ist ja värvikirevast žakaarkangast valmistatud jakk, samast materjalist püksipaar ja kauboisaapad. Volüümikate lendlevate siluettide tasakaalustamiseks sobivad hästi garderoobiklassikaks kujunenud basseiniplätud, mis viimistlevad iga look’i argisema meeleoluga ja lisavad samas ka veidi lustakust.

“Conscious Exclusive” kollektsiooni puhul tasub alati juttu teha ka uutest innovaatilistest materjalidest, milleks on sellel hooajal Piñatex®, BLOOM™ Foam ja Orange Fiber. Piñatex® on alternatiiv naturaalsele nahale, mille valmistamiseks vajaminevad tselluloosikiud on pärit ananassilehtedest. Piñatex®ist on valmistatud tagi, mahuka ridiküli ja kauboisaabaste hõbedased detailid. BLOOM™ Foam on plastiline taimne vaht, mille toormeks on mageveekogude vetikamass. Sellest uuest ja põnevast materjalist on valmistatud näiteks basseiniplätude tallad. Siiditaolise materjali Orange Fiber tsellulooskiud on toodetud tsitrusemahla tootmise kõrvalproduktidest. Luksuslikust materjalist on loodud hele puhvis varrukatega topp. Lisaks juba mainitud jätkusuutlikele materjalidele on kollektsioonis kasutusel ka taaskasutuspolüester, orgaaniline puuvill, orgaaniline linane, orgaaniline siid, TENCEL™, taaskasutusplastik, taaskasutusklaas ja taaskasutushõbe.

Tutvu tänavukevadise “Conscious Exclusive” kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Giorgio Armani | Stefano Guindani.

Giorgio Armani (1934-2025)

Täna tabas moemaailma suur kaotus. Giorgio Armani – omanimelise moemaja asutaja, disainer ja tegevjuht – on lahkunud 91-aastaselt. Teate kohaselt lahkus legendaarne moelooja – Il Signor Armani, nagu töötajad ja koostööpartnerid teda austavalt kutsusid – rahus, ümbritsetuna oma lähedastest.

Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.

Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.

2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloe Malle | Jeff Henrikson.

KES ON Anna Wintouri mantlipärija Chloe Malle?

Moemaailmas on vähe nimesid, mis tekitavad samasugust aukartust nagu Anna Wintour. Legendaarne peatoimetaja on kujundanud üle kolme aastakümne Ameerika Vogue’i suunda, muutudes ise elavaks sümboliks. Pole ime, et hetk, mil Condé Nast teatas Wintouri ametist lahkumisest, tekitas moeringkondades elevust ja spekulatsioone: kes küll võiks astuda tema kingadesse?

Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.

Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.

Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.

Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid