Kontseptsioonipoe eesmärk on tutvustada kohalikul turul lisaks nimekatele luksusbrändidele ka alternatiivseid avant-garde disainereid. Mille seast võib leida Jaapani moemärke nagu eelnimetatud Comme des Garcons, Yohji Yamamoto ja Issey Miyake, samuti avangardistliku moevoolu eestvedajat Rick Owensit ja teisi peamiselt Euroopa juurtega disainerbrände. Valikusse jõuavad esemed, mis on ajatud, kantavad ja lihtsasti kombineeritavad, kuid samaaegselt isikupärase karakteriga.
„Olen alati teadnud, et mood on minu kutsumus, kuid “karm reaalsus” tööstuses pärast moeõpinguid Eesti Kunstiakadeemias näitas selgelt vajadust sügavama ja tähendusrikkama lähenemise järele,” sõnab Sacred Waste asutaja Katriann Kaasik. “Peale sisemist võitlust iseenda ja moemaailmas valdavate väärtustega leidsin uuesti kire moe vastu, osteldes teise ringi riideid ning tehes seda mõtestatult ja eesmärgipäraselt.”
Just üleskutse mõtestama oma oste on poe põhimissioon, julgustades kliente looma esemetega isiklikku sidet, mõtlema läbi, kuidas ja millal eset kanda ning millist tähendust see nende jaoks omab. „Soovime, et ostetud ese oleks investeering, mis paneb ostjat hästi tundma ning on alati esimene valik, mille järele haarata, kui ei tea, mida selga panna. Sacred Waste ese ei lähe kunagi moest ning loodame, et see jääb ostja kappi aastateks. Kuniks hetkeni mil saab ajapikku sentimentaalse väärtuse omistanud rõiva järgnevatele põlvedele pühalikult edasi pärandada,“ lisab Kaasik.
Tutvu Sacred Waste esimeste toodetega aadressil sacred-waste.com.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!