Koostöö keskmes on RIMOWA Original Cabin mudel, mis on saanud Owensi loomingulise puudutuse. „Ükskõik kui kaugele või kauaks ma reisiksin, võtan kaasa ainult käsipagasi. Soovisin, et kohvri välimine viimistlus meenutaks Giacometti, Brâncuși või Richard Serra pronksi ning et sisemus pakuks sama tunnet, nagu puudutaks musta nahkkinnast,“ kirjeldas Rick Owens oma visiooni.
Nii saigi eksklusiivne kohver ainulaadse patineeritud alumiiniumviimistluse, mille pronksja tulemuse saavutamiseks on rakendatud käsitsi pigmendiga viimistlemise protsessi. Tulemus? Mitte ühtegi identset kohvrit. Aja jooksul paatina süveneb ja lisab kohvrile veelgi enam iseloomu.
Uuenduslikkus ei piirdu vaid välisega – tegu on RIMOWA esimese kohvriga, mille sisemus on täielikult kaetud nahaga, sealhulgas voodri ja ruumijagajad. Nahk on pärit ei mujalt kui Rick Owensi stuudiost. Lisaks saadab igat kohvrit ainulaadne detail – Itaalias käsitööna valminud lehmanahast pagasisilt, mis annab kollektsioonile tumedat ja julget karakterit. Kokku jõuab sellest koostöökollektsioonist müügile vaid 500 nummerdatud kohvrit, mida saadab ka vastav hinnasilt – 2900 €.
Koostöö tähistamiseks on valminud ka spetsiaalne fotoseeria, mille keskmes (lisaks kohvrile endale) on Owensi abikaasa Michèle Lamy. Vaata fotod üle galeriist!
RIMOWA x Rick Owens Original Cabin Bronze kohver on juba saadaval valitud RIMOWA ja Rick Owensi poodides üle maailma ning veebipoes rimowa.com.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.