Värskelt on Reserved välja lasknud loodustoonides kevadkollektsiooni lookbook’i, mida oleks patt jagamata jätta. Kollektsioonist endast nii palju, et see on tänavu kevadel vägagi neutraalsetes ning maalähedastes toonides. Looduse värvigammale vastanduvad modernsed, kuid retrolike pisimõjutustega lõiked. Modernne, avangardistlik, vintage. Just need märksõnad on Reservedi kevadise kollektsiooni tuumaks. Lisaks on saadud inspiratsiooni toretsevalt peenetest 1970ndatest ja selle ajastu moeikoonidest.
Uues naistekollektsioonis domineerivad ülesuuruses vormid – eelkõige hipilikud midikleidid ja pikad tuunikad, millele on lisatud pitsi ning kunstilisi, akvarellidest inspireeritud trükimustreid. 1970ndatele omaseid geomeetrilisi jooni leiab nii kanaari- kui ka sinepikollastest mantlitest, millele sekundeerivad vabamate lõigetega kõrge pihaga teksad, täisnurksed miniseelikud ning mahlakates neoontoonides V-kaelusega kudumid. Siiski on kollektsioonis ülekaalus naturaalsed ja looduslähedased toonid nagu pruun, elevandiluu ning sidrunikollane. Vitstest punutud korvid, mahukad võrkkotid ja narmastega kandekotid on kompliment etnilisele käsitööle.
Kevadises meestekollektsioonis mängib võtmerolli geomeetria. Nii läbipaistvad kapuutsiga vihmakeebid kui ka kreemikad tolmumantlid on sirgelõikelised. Sarnane minimalistlik joon iseloomustab ka koobaltsiniseid ning kevadiselt rohelistes toonides ülikondi. Kontrastse välimuse saavutamiseks kombineeritakse neid kõrge kaelusega polo või paksu kudumiga. Utilitaarsed jakid on mõjutatud 1990ndate esteetikast, täpselt nagu teksadki. Ka meestele suunatud kollektsioonis on silmapaistvamateks aksessuaarideks XXL-suuruses värvilised ning eristuva trükimustriga kotid.
Kas meeldis, mida lugesid? Kui jah, siis vaata see kõik oma pilguga üle ka allolevas galeriis!
Reservedi kevadkollektsioon on juba müügil veebipoes www.reserved.ee ning Reservedi kauplustest üle Eesti.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.