Proenza Schouler on olnud üks juhtivaid Ameerika moebrände, olles tuntud oma kaasaegsete ja uuenduslike disainide poolest. Nad on regulaarselt võtnud osa ka New Yorgi moenädalast, kuid värskete uudiste valguses jääb tänavu veebruaris moemärk moenädalast kõrvale. Samal ajal on brändi tegevjuht Shira Suevyke Snyder on juba alustanud uue loomingulise juhi otsinguid.
McCollough ja Hernandez on öelnud, et nende otsus oli põhjalikult läbi mõeldud ja tulenes soovist keskenduda uutele väljakutsetele. Nende tulevikuplaanid pole veel avalikud, kuid moemaailmas spekuleeritakse, et nad võivad võtta vastu uued loomingulised rollid mõnes teises rahvusvahelises moemajas.
McCollough ja Hernandez on olnud moemaailmas ainulaadne duo, kelle loominguline partnerlus on kestnud üle kahe aastakümne. Nende lahkumine jätab New Yorgi moelavale märkimisväärse tühimiku, kuna nad olid ühed vähesed suuremad USA disainerid, kes endiselt iseseisva brändina tegutsesid.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.