Sügis on kohe-kohe käes ning ühes moemärkidega esitlevad tänavusi sügistalviseid kollektsioone ka kodu- ja sisustusbrändid. Nii ka Marimekko, kelle sügishõnguline kollektsioon pakub nii ümbertöödeldud tekstiile kui ka küpseid marjatoone.
Ehk tasubki alustada sellest, et Marimekko uue kodukollektsiooni tekstiilid, nagu voodipesu, rätikud, hommikumantlid ja meigikotid, on valminud kas 100% organic puuvillast, 50% organic puuvillast või hoopiski 46% ümbertöödeldud puuvillast. Kuna Marimekko tänavune sõnum on „Joyful futurism”, siis lisaks jätkusuutlikele materjalidele on võetud eesmärgiks tuua rõõmu ka uudsete mustrite ja värvikombinatsioonidega.
Näiteks on kollektsioonis tugevalt esindatud Marimekko signatuur-punane ja selle tumedamad variatsioonid. Samuti on omal kohal nii särtsakas sinine kui ka erk roheline ühes sügiskollaste varjunditega. Need, kellele intensiivsed toonid tunduvad liiast, kindlasti muretsema ei pea. Kollektsiooni saadavad nii helged naturaalsed toonid kui ka aegumatu valge ja must. Mis puutub mustritesse, siis neid jagub nii geomeetria armastajatele kui ka neile, kes eelistavad delikaatseid ja vaevu märgatavaid mustreid.
Tutvu kogu sügistalvise valikuga galeriis!
Saame siinkohal kinnitada, et Marimekko sügistalvise kodukollektsiooni esimesed saabujad, ühes Sabine Finkenaueriga loodud eritoodetega, on juba end sisse seadnud Kaubamaja Kodumaailmas, samuti Kaubamaja veebipoes kaubamaja.ee.
Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.
Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.
Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.
Koostöö keskmes on Iittala Teema sari – ajatu, selgejooneline ja praktiline disain, mille lõi legendaarne Soome disainer Kaj Franck. Just see universaalne vorm on saanud uue elu tänu Café Kitsuné signatuursele latte art’i mustrile. Tulemuseks on neli harmoonilist tassi toonides Matcha, Sakura, Cappuccino ja Sesame. Lisaks sellele, et need tassid on kaunid, on need ennekõike loodud kasutamiseks. Mugav käepide, lihtne vorm, virnastatavus ja vastupidavus teevad neist tõelise disaini ja funktsionaalsuse sümbioosi.
Koostöö tähistamiseks on Café Kitsuné loonud ka spetsiaalse menüü, mida saab proovida nende Pariisi ja Tokyo kohvikutes ühe kuu jooksul. Menüü pakub värskes kuues jooke nagu Matcha Latte, Black Sesame Latte, vahune Cappuccino ja aromaatne Sakura, mille kõrvale serveeritakse mustritest inspireeritud küpsetisi.
Café Kitsuné × Iittala kollektsioon jõuab müügile 16. oktoobril nii Iittala ja Café Kitsuné veebipoodides kui ka valitud kauplustes üle maailma.