Foto: Versace

Prada Group ostab Versace

Juba pikalt kestnud spekulatsioonid on saanud lõpuks kinnituse – Prada Group ostab moemärgi Versace. Moemaailma üks ikoonilisemaid brände liitub nüüd Prada perekonnaga, mis hõlmab juba selliseid kaubamärke nagu Prada, Miu Miu ja ikoonilisemaid maiusebrände Marchesi 1824.

Meediainfo kohaselt kujunes tehingu hinnaks 1,25 miljardit eurot, millele eelnesid pikad läbirääkimised ja – nagu kuulujutud kinnitavad – ka ligikaudu 200 miljoni eurone “hinnasoodustus”.

Uudis tehti avalikuks ainult mõned nädalat pärast seda, kui Donatella Versace teatas, et astub tagasi loomingulise juhi positsioonilt, mida ta hoidis pea 30 aastat, jätkates nüüd brändisaadikuna. Meenutuseks, Donatella asus juhtima Versace’t pärast oma venna, moemaja asutaja Gianni Versace traagilist hukkumist 1997. aastal.

Instagramis avaldatud postituses kirjutas Donatella: „Olen siiralt õnnelik, et Versace saab nüüd osaks Prada perekonnast. Gianni ja mina oleme alati imetlenud Miucciat, Patriziot ja nende perekonda. Mul on au usaldada meie bränd sellise tugeva ja usaldusväärse Itaalia pereettevõtte kätesse ning toetan kogu südamest selle uue ajastu algust.“

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid


COS
Foto: Vito Fernicola

COS avab pühadeaja skulptuursete vormide ja pehmete tekstuuridega

Moebränd COS juhatab pühadehooaja sisse uue kollektsiooni ja kampaaniaga, mis keskendub volüümile, tekstuuridele ja ajatule elegantsile. Fotograaf Vito Fernicola jäädvustatud moevalikus kohtuvad meeldivad kontrastid – skulptuursed siluetid versus pehmed kudumid, struktureeritud rätsepatöö versus hubane luksus.

Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.

Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.

Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!

COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid