Meediainfo kohaselt kujunes tehingu hinnaks 1,25 miljardit eurot, millele eelnesid pikad läbirääkimised ja – nagu kuulujutud kinnitavad – ka ligikaudu 200 miljoni eurone “hinnasoodustus”.
Uudis tehti avalikuks ainult mõned nädalat pärast seda, kui Donatella Versace teatas, et astub tagasi loomingulise juhi positsioonilt, mida ta hoidis pea 30 aastat, jätkates nüüd brändisaadikuna. Meenutuseks, Donatella asus juhtima Versace’t pärast oma venna, moemaja asutaja Gianni Versace traagilist hukkumist 1997. aastal.
Instagramis avaldatud postituses kirjutas Donatella: „Olen siiralt õnnelik, et Versace saab nüüd osaks Prada perekonnast. Gianni ja mina oleme alati imetlenud Miucciat, Patriziot ja nende perekonda. Mul on au usaldada meie bränd sellise tugeva ja usaldusväärse Itaalia pereettevõtte kätesse ning toetan kogu südamest selle uue ajastu algust.“
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.