Millega siis tegu? D’DIFFERENCE’i enda sõnul on 6D Advanced Perfection Primer õli- ja silikoonivaba geel põhjamaise murakaekstrakti ja Läänemere punavetikaekstraktiga, mis nahahooldus- ja meigieelse tootena aitab kiiresti luua veatu nahapinna. Sellel tootel on kohe tunda jahutavat efekti, lisaks vähendab toode punetust ja rahustab nahka. Samuti hägustab see pooride ja kortsude välimust, silub naha pinda ja suurendab naha niiskussisaldust. Ning nagu üks õige primer ikka, pikendab see meigi püsivust ning aitab hoida naha ühtlust ja värskust. Kõlab täiuslikult? Meie meelest küll. Kas see ka päriselt nii on? Aljona Eesmaa ja Helene Vetik annavad aru.
Helene Vetik: „Kuna eelistan argipäevadel jumestuskreemi mitte kasutada, katsetasin 6D primer’it alustuseks lihtsalt siluva päevakreemina. Käisin duši all, pesin näo ja masseerisin puhtale nahale väikese koguse geeli. Esimesena hakkas ninna väga meeldiv värske lõhn – D’DIFFERENCE’i tooted üldse lõhnavad hästi, seega võib öelda, et hea tuttav lõhn. Peale kergelt jahutava toime tundsin kohe ka niisutavat efekti. Hetkel on mul suvelaiskusest tingitult üpris kuiv ja ketendav otsmik ning põhimõtteliselt kadus see ketendus ühe korraga ära. Mis tähendab, et ka siis, kui järgmiseks kihiks kasutada jumestuskreemi, jääb tulemus sile ja mõnus, mitte kuivast nahast n-ö tolmune.

Ütleksin ka, et võrreldes eelnevate primer’i-kogemustega on D’DIFFERENCE’i oma kuidagi kergem ja laseb nahal hingata. Üldiselt võib meigialuskreemidest oodata seda, et need tõepoolest tasandavad nahka perfektselt ning valmistavad ette korralikuks jumestuseks, kuid kilejas silikoonikiht võib tekitada ummistumise tunde ja kilekotis olemise efekti. 6D Advanced Perfection Primer’i puhul tundsin juba eos, et tootes silikoone ei ole – ka ilma tooteinfot lugemata, sest see lihtsalt on nii õhuline.
Kokkuvõttena on päevakreem-primer minu jaoks üpris ideaalne kombo, sest ma ei viitsi alati jumestuskreemiga mässata ja unustan sageli ka niisama kreemitada. Seega toode, mis on võimeline asendama kreemi, aga vajadusel looma ka põhja ideaalseks meigiks, on üks kiiduväärt leiutis. Rääkimata sellest, et tegu on Eesti teaduse ja tootmisega ning oma vingeid brände toetaks iga kell!”
Aljona Eesmaa: „Mis ma oskan öelda? Kui D’DIFFERENCE midagi lubab, siis seda ta ka teeb. Ma ei mäleta, mis põhjusel täpselt ma ühel hetkel primer’ite kasutamisest loobusin, aga kahtlustan, et selle taga võis olla see ebameeldiv – ja sõna otseses mõttes ummistav – tunne, mis tekib siis, kui näol on liiga palju tooteid. D’DIFFERENCE’i meigialuskreemiga seda tunnet absoluutselt ei tekkinud ning juba peale esimest kasutuskorda teadsin, et selle geeliga hakkame väga hästi läbi saama.
Pean muidugi tunnistama, et kuigi ma ehk ei tajunud seda jahutavat efekti omal nahal nii tugevalt kui varasemalt mainitud 6D Advanced Perfection silmaseerumi puhul, siis see, kuidas primer silus naha kohe ja „kandis hoolt” peenikeste kortsude eest, on minu jaoks märgatavalt olulisem. Iseenesest siit koorubki välja tõsiasi, et parim asi meigialuskreemi juures on minu jaoks ikkagi see, et primer toimiks ka hooldava, värskendava ja siluva päevakreemina. Ehk siis, olles tänaseks omandanud tänu päikesele ja isepruunistavatele näotilkadele ka kerge suvejume, ei näe ma ühtegi põhjust, miks peaks sel suvel üldse jumestuskreemi järele käe sirutama. Aga olge hoiatatud – nii siledalt siidine näonahk võib olle tõeliselt sõltuvusttekitav. Nii et varuge primer’it!”
D’DIFFERENCE’i 6D Advanced Perfection Primer on juba saadaval veebipoes ddifference.com.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!