Kollektsiooni värvipaleti keskmes on lopsakas salatiroheline, mille vahele sähvib ergas punane – justkui viide moemärgi varasematele hooaegadele, tuues sama meeldivat dünaamikat moemärgi tavapärasesse maalähedasse tonaalsusesse. Inspiratsiooni on ammutatud nii Skandinaavia koduhoovidest kui ka prantsuse ja inglise stiilis aedadest – tulemuseks on mänguline kombinatsioon klassikalisest daamilikkusest ja praktilisest funktsionaalsusest.
Nagu By Malene Birgerile omane, on kollektsiooni märksõnadeks ka tekstuurid – selle hooaja fookuses on uues võtmes narmad, näiteks õhulises Manteau bleiseris ja sellega sobivas Chambray seelikus. Materjalidest põimuvad kokku puuvill ja vill.
Ka aksessuaarid ei jää tahaplaanile: uued staarid on Tresmo kontsaga mokassiinid, klassikalised Masey kingad ja Ramil õlakott, nüüd säravad punases värskenduses. Mängulisust lisab mitmeotstarbeline Dorothes sall, mida saab kanda kas vööna, sooja saamiseks õlgadel või lihtsalt efektse pilgupüüdjana.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pre-fall 2025 kollektsioon on juba müügil valitud butiikides ja moemärgi veebis.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.