Piccioli liitus Valentinoga 1999. aastal, alustades tööd aksessuaaride disainerina koos Maria Grazia Chiuriga. 2008. aastal nimetati Piccioli ja Chiuri koos moemaja loomingulisteks juhtideks, asendades Alessandra Facchinettit, kes oli võtnud selle rolli üle aasta varem pärast asutaja Valentino Garavani pensionile jäämist. Kui Chiuri asus 2016. aastal tööle Diori, sai Picciolist moemaja ainus loominguline juht.
“Not all stories have a beginning or an end, some live a kind of eternal present that shines so bright that it won’t produce any shadows,” sõnas Piccioli oma avalduses. “I’ve been in this company for 25 years, and for 25 years I’ve existed and I’ve lived with the people who have woven the weaves of this beautiful story that is mine and ours… Thanks to Mr Valentino and Valentino co-founder Giancarlo Giammetti who have blessed me with their trust, thanks to every single person who made this possible in one way or another. It was a privilege and an honour to share my journey, and my dreams, with you.”
Valentino tegevjuht Jacopo Venturini avaldas Picciolile tänu, öeldes: “Olen tänulik Pierpaolole tema panuse eest loomingulise juhina ning tema visiooni, pühendumuse ja loovuse eest, mis on viinud maison Valentino sinna, kus see täna seisab.”
Millist teed läheb Valentino edasi ning mis on Valentino “new creative organization”, mis peagi välja kuulutatakse? Jääme põnevusega ootele!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.