Foto: pohjanheimo.com

Pärimuskultuuri ja tähenduslikke sümboleid Pohjanheimo SS18 kollektsioonist

Nimeka kodumaise moemärgi Pohjanheimo tänavune kevadsuvine kollektsioon on inspireeritud pärimuskultuuri juttudest ja sümbolitest ning võtnud eesmärgiks paigutada muistsed jutud ja märgitähendused kaasaegsesse disaini.

Moelooja Ülle Pohjanheimo valis kollektsiooni sümbolid, mis seovad hingelist ja materiaalset maailma, mis seovad mõtet, tegu ja inimesi. „Riideesemete pikk vertikaalne joon on justkui side hingelise ja materiaalse olemise vahel, kus kollektsiooni üksikute esemete väljapeetus ja puhas stiil loovad kokkuvõttes ühtse terviku,” selgitab disainer.

„Ristimärk, kujutades sirutatud tiibadega hingelindu, kannab endas mõtete ja tegude ühtsust, rõhtne siksakjoon on maailmaruum tervikuna,” selgitab Pohjanheimo. „Tikitud ussipea meenutab meile, et oleme targad ja kaitseme oma kodu. Nii on muistsed jutud ja märgitähendused paigutatud kaasaegsesse disaini ja seejärel joonistatud lõigetesse, kus need saavad valmisesemeteks ebaproportsionaalsete elementide, tikandite, paelte ja kantide abil.”

Kollektsioon koosneb 42 riideesemest, mida saab omavahel kombineerida, kanda kihiti üksteise peal, jagada soovi korral ka oma kaaslasega ja kanda nii igapäevases keskkonnas kui ka pidulikul üritusel. Ka antud kollektsiooni esemeid saadavad Pohjanheimo moeloomingule omased klassikalised ja ajatud kangad nagu kašmiir, vill, puuvill ja siid.

Pohjanheimo SS18 kollektsioon on saadaval Tallinn Design House’is ning aadressil pohjanheimo.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

VAATA, millist moodi tutvustas COS Roomas

Käesoleval nädalal esitles moemärk COS Itaalias, Roomas moeetenduse raames oma 2024. aasta kevad-suvist kollektsiooni. Lisaks said valitud külalised – kelle hulka kuulus ka Pamela Anderson – esimeste seas näha COSi selle aasta Atelier liini moepalu.

Millist sõnumit kannab COSi tänavune kevad/suvi? Pressiteate kohaselt on kollektsioon täis kaasaegset luksust ja lihtsust, mis toob igapäevasesse garderoobi uut hingamist ja elegantsi. Roomas toimunud moeetendusel sai näha nii käsitöö ja modernismi sulandumist, kerguse ja läbipaistvuse kontrasti skulpturaalsete siluettidega kui ka oskuslikult stiliseeritud komplekte, mis on loodud kestma.

Atelier, COSi premium liin, pakkus silmailu peente kangaste ja ainulaadsete detailidega.

Tutvu esitletud kollektsiooniga allolevas videos ja galeriis!

Kõnealuse kollektsiooni esimesed saabujad on juba kohal COSi esindustes, kaasa arvatud Tallinna omas Rotermanni kvartalis. Samuti on kollektsiooni palad saadaval veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid