Vagabond Shoemakersi tänavuse hooaja fookuses on detailid ja materjalid: klassikalised mokassiinid ja purjekingad on saanud värske konstruktsiooni ja nüansirohked täiendused, samas kui tossude valik on saanud visuaalse uuenduskuuri. Pilkupüüdvateks märksõnadeks on võrk, karvased tekstuurid ja loomamustrid.
90ndate hitt-toode, purjeking, teeb tagasituleku mudelis Joslyn, mille käsitsi õmmeldud mokassiinipealne, nahast paelad ja robustne tald loovad kaasaegse klassiku. Disainis mängitakse ka vormiga: esile tõusevad nii nõelteravad kui üliümarad ninad, mis ilmestavad näiteks plokk-kontsi ja dekonstrueeritud mokassiine.
Tulevikuhõngu toob aga sportlik mudel Hillary – hõbedases säras, jalgpallimaailmast inspireeritud ning üllatavalt sileda ja kerge tallaga, mis seab kahtluse alla kõik senised ootused spordijalanõudele.
Soojade ilmade jaoks leiab kollektsioonist laia valiku sandaale, mille seas on nii minimalistlikke kui skulpturaalsemaid mudeleid. Kotisegmentis rõhub aga Vagabond sel hooajal ajatu disainile. Pehmest nahast ja rikkalikes pruunides toonides mudel Cannes on ideaalne argipäeva kaaslane, samas kui hõbedane minikott Vienne lisab igale välimusele annuse julget modernsust.
Tutvu Vagabondi kevadsuvise kollektsiooniga Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.