Ehk olete kuulnud Taani moemärgist Samsøe Samsøe? Just selle brändi showroom’is töötab Stina-Simona Epner, kes saabus Kopenhaagenisse esmalt õppima Copenhagen Business Schooli. “Mul polnud plaani Kopenhaagenisse pikemaks jääda, aga juhtus nii, et armusin sellesse linna ja maasse kiiresti,” räägib Stina-Simona. Tänaseks on ta Samsøe Samsøe juures tegutsenud pea viis aastat – alustades praktikandina ja jõudes nüüd rahvusvahelise PR’i ja showroom’i juhi ametikohale.
Milline näeb välja päev menuka Taani moemärgi showroom’is? Stina-Simona jagab meiega ilustamata sisevaadet.
Hommikul avan showroom’i ukse ja heidan kiire pilgu ruumile, et see näeks esinduslik välja. Ikka selleks, et kui Kendall Jenner peaks ootamatult sisse astuma ja kleiti laenata soovima, jääks talle Samsøe Samsøe showroom’ist vaid ilusaim mälestus – ja ta räägiks pärast Hailey Bieberile ka, kui äge see bränd on. Kui tiir tehtud, panen Spotify’st mängima mõne upcoming artisti playlist’i, et luua hea vibe.
Seejärel vaatan üle e-mailid – kas kuskil “põleb”? Näiteks, kas mõni konkreetne tootenäidis tuleb kiiresti ajakirja toimetusse või stilistile saata? Selliseid kiirreageerimisolukordi tuleb ette sageli ja siin tuleb otsustada, millistele reageerida ja millistele mitte. See üks ja ainus nahktagi tuleb saata just sinna, kus sellel on kõige suurem potentsiaal väärtust luua.
Vahepeal saabuvad ka teised tiimiliikmed ja jutuvada kasvab. Kui hommikused muljed on jagatud, tekib kiire arusaam, kellel milline tuju on ja millise energiaga päev käima lükatakse.
Kui e-mailidele on tiir peale tehtud, tuleb ka tiimiga teha check-in. Väike small talk on alati vajalik. Ülevaade sellest, kuidas kellelgi eelmine õhtu möödus ja muu kiire arutelu elust-olust on umbes sama oluline kui hambapesu – must-have igas päevas.
Kui praktikantidele on ülesanded jagatud, tuleb päriselt tegutsema hakata. Vogue Poland tahab kiiresti nelja kleiti laenata, ülehomme toimuva pressipäeva jaoks on ootamatult vaja leida 20 kilo (!) punast liiva, uus 400-esemeline kollektsioon ootab showroom’is paigutamist, tualettruumis on vahepeal lilled närtsinud, kaerapiim on kapist just enne külaliste saabumist otsa saanud, eelmise kuu tulemused vajavad ülemusele esitamist ja lillekimp, mis Milanos asuva agentuuri juhile tänutäheks saadeti… pole kohale jõudnud!
Kui showroom’is ringi sahmimine läbi ja arvuti taas avatud, selgub, et vahepeal on lisandunud 27 uut e-maili, millest 20 on kriitilise tähtsusega. Ja siis tuleb veel teade: “We need to make a campaign for Harrods in 4 days.”
Siiski peavad need 27 “Hope you’re well” e-maili ootama, sest järgmisel hetkel saabub sõnum, et keegi tähtis külaline on poole tunni pärast showroom’is. Selge – kiiresti tuleb lauale leida midagi ilusat ja söödavat, hommikupoolikul in-house produktsioonitiimi tekitatud kaos showroom’is lahendada ja ennast ka esinduslikku vormi seada. Midagi uuest kollektsioonist selga ja voilà!

Vahepeal käib kuller paaril pakil järel, sest valitud mõjuisikud peavad kašmiirkampsunist kindlasti juba sel nädalavahetusel postituse tegema ja neile tuleb see õigeaegselt kohale toimetada. Loodan, et aadress, suurus ja värv klapivad, sest double-check’iks täna aega ei ole.
Kui külalised showroom’ist teele saadetud, kingitused näpus, võib päeva teine pool alata.
Vahepeal – lõuna! 30 minutit, kus tööst ei räägi keegi. See on meie sotsiaalmeedia juhi algatatud tänuväärt reegel.
Peale lõunat on tööasjadega raske uuesti hoogu sisse saada. Fookus kipub hajuma, sest mõtted liiguvad vaikselt õhtuste plaanide suunas ja vestlused lähevad sügavateks aruteludeks moemaailma pahupoole, maailma ebastabiilsuse ja poliitika teemadel. Kuniks keegi ütleb selle kauaoodatud lause: “Should we have a glass of wine? It’s four o’clock, guys!” Olgu, iga päev päris nii ei ole, aga… reedeti kindlasti.
Tegelikult võib ka pärastlõunane aeg olla äärmiselt produktiivne. Seda mõjutab tavaliselt olustik – kui kõigil ruumis on hea flow, saab palju tehtud, kui aga keegi annab alla, kaob ka teiste motivatsioon ja energia. Kui just moenädal ees ei ole, hakatakse tavaliselt juba poole viie paiku õhtuste plaanide peale mõtlema ning kõik, mis ei “põle”, jäetakse järgmiseks päevaks.
Vaikselt astuvad kõik omas rütmis ratta selga ning suunduvad mõnusalt õhtusse. Showroom lukku ja homseni!
Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.
„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						
						Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.
Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.
Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!
COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.