Foto: Marella

Paeluv monokroom Marella ja Quentin Jonesi erikollektsioonist

Viru Keskuse Marella kauplusesse on müügile jõudnud moegurmaanide ühe vaieldamatu lemmiku, graafilise disaineri ja fotograafi ning seni Chaneli, Louis Vuittoni ja teiste luksusbrändidega koostööd teinud Quentin Jonesi loodud kapselkollektsioon. Kollektsioonis on modernses võtmes ajatu klassika ühendatud Quentini disainitud graafiliste mustritega mustvalges värvigammas.

Quentin Jones on hinnatud graafiline disainer, fotograaf ja filmilooja, kelle töid on avaldanud maailma juhtivad moeajakirjad, sealhulgas Vogue. Central St. Martinsi taustaga disainer on teinud koostööd moemaailma kuulsaimate brändidega nagu Chanel, Louis Vuitton, Victoria Beckham, Roger Vivier ja mitmed teised.

Marella ART. 365 uhiuue kapselkollektsiooni loomisel inspireerisid Quentin Jonesi vastandid: positiivne/negatiivne, ilus/karm, viimistletud/lõpetamata, kaasaegne/traditsiooniline, valgus/varjud. “Mõistsin, et Marella bränd ühendab endas lihtsuse ja ajatu klassika läbi monokroomse värvigamma. Kuna musta ja valgega töötamine on mind alati disainerina paelunud, tuli inspiratsioon loomiseks lihtsalt. Lõin vabalt mustreid, täppidest ja triipudest abstraktsete kujunditeni, millest hiljem valisime koos Marellaga välja kollektsiooni jaoks sobivaimad,” rääkis Quentin Jones.

Erikollektsioonist leiab rabavate graafiliste mustritega kleite, särke, plisseeritud midipikkuses seeliku, kimono-jaki, vabalõikelisi alt laienevaid pükse ja kudumeid. “Minu enda lemmikuteks on julgete mustrikombinatsioonidega kleidid ja kimonod, mida hea meelega kannan. Neis on elegantsi ja ajatust, aga samas ka kaasaegset trendikust,” lisas disainer. Kollektsiooni täiendavad ka Quentini disainitud mustreid kandvad aksessuaarid: lai valik käekotte, saapaid, seljakotte, salle jm. Samuti lõi Quentin Jones just selle kollektsiooni jaoks efektsed, kollektsiooni vaimu edasiandvad videod.

Max Mara Gruppi kuuluv Marella on kaasaegne naistemoebränd, mis ühendab modernse glamuuri, kantavuse ja Itaalia disainiesteetika. Marella ART. 365 on nende edukaim kollektsioon, mis esmakordselt lansseeriti 2014. aastal. Kollektsioon disainitakse alati mustvalges värvigammas ning see on oma stiililt hooaegade-ülene ja ajatu. Kõik kollektsiooni kuuluvad mitmekülgselt kombineeritavad ning erinevatel aastaaegadel kantavad 14 rõivaeset on tehtud samast kangast – ART. 365 -, mis ei kortsu ning on pehme ja kehasõbralik.

Vaata kollektsiooni loomise tagamaid ja tulemust allolevast galeriist!

Marella esinduskauplus ühes Quentin Jonesi erikollektsiooniga asub Viru Keskuse 2. korrusel.

SaveSave

SaveSave

SaveSave

Veel sarnaseid artikleid


Foto: COS

Kevadsuvine COS Aterier on kohal

Oleme sel aastal juba mitmel korral kirjutanud moebrändi COS premium liinist, COS Atelier’st, ning täna saame teatada, et selle kevadsuvine kollektsioon on nüüd müügil.

Meenutuseks olgu öeldud, et tänavune COS Atelier kapselkollektsioon on loodud päevast õhtusse kulgevale riietusele mõeldes ning pakub värskendavaid ideid komplektide kokkupanekuks. Kollektsioon paistab silma oma loomingulise stiliseeringuga, peente kangaste ning ainulaadsete detailidega, mida omakorda seovad silmapaistvad aktsendid.

Kollektsioon COS Atelier kevad/suvi 2024 on saadaval valitud COSi esinduskauplustes, samuti veebipoes cos.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: GANNI

Kas 2024. aasta hitt-kott?

Sa oled silmanud seda sotsiaalmeedias, võimalik, et kohanud isegi tänaval. See on jäänud sulle meelde ning sa oled mõelnud, mis käekott see on. See on GANNI Bou ning meie ei ole ainukesed, kes sellele tõelise it-käekoti staatust ennustavad.

Meile meeldib mõelda, et 2024. aasta moemaailmas ei nõua luksus enam hiiglaslikke investeeringuid ega umbmääraseid ooteaegu. Üheks säravaks näiteks on Taani moebrändi GANNI loodud Bou kott, mille hind jääb alla 350 euro. See kuusnurkse disaini ja põimitud sangaga kott on mänguline, kuid mitte liialt pretensioonikas, esindades Taani disaini parimaid külgi.

GANNI loovjuht Ditte Reffstrup peab just Bou kotti tänapäeva luksuse kehastuseks. Viimastel aastatel on ettevõte loobunud uue, nii-öelda virgin naha kasutamisest, püüdes leida vastutustundlikke alternatiive. Bou kott, mis on valmistatud taaskasutatud nahast, vastab brändi endi seatud kõrgetele eetilistele standarditele. Ditte sõnul on Bou kott mõeldud olema kaaslane igas olukorras – olgu siis tööl, õhtusöögil või toidupoes käies. Muide, Ditte on andnud kotile nime oma vanima tütre Betty Lou hüüdnime – Bou – järgi, sest just nooremale põlvkonnale mõtles ta käekotti luues.

It’s a bag designed to live life boldly as you do,” on Bou kirjeldamiseks ideaalne. 

Eestis on GANNI kollektsiooni esemed, kaasa arvatud Bou käekott, saadaval Kaubamajas.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid