Foto: Rabanne

Paco Rabanne on nüüd… Rabanne

Oma 60. tegutsemisaasta tähistamiseks on Hispaania moe- ja ilumärk astunud üllatava sammu – Paco Rabanne’ist saab nüüd lihtsalt Rabanne. Brändi sõnul on selle sammuga alanud suuremat sorti rebränding, mille raames muutub nii nimi kui ka logo. Ja see ei ole veel kõik!

Nimelt tuleb täna peamiselt oma parfüümide poolest tuntud Rabanne välja ka uute ilutoodetega, täpsemalt terve meigikollektsiooniga. Kui Rabanne brändi üldisema loovjuhtimise eest jääb ka edaspidi vastutama Julien Dossena, siis meigikollektsioon valmib koostöös meigikunstnik Diane Kendaliga. Esimene kollektsioon peaks ilmavalgust nägema tänavu septembris ning juba on veebiavarustes liikumas ka selle eelvaade.

Meenutuseks natuke Paco Rabanne’ist kui disainerist ka, kes lahkus meie seast tänavu veebruaris. Kuigi tänasel päeval seostatakse Paco Rabanne’i nime ennekõike parfüümidega, siis oma karjääri alustas moedisainer Paco Rabanne, sünninimega Francisco Rabaneda Cuervo,1934. aastal Hispaanias Givenchy, Diori ja Balenciaga moemajadele ehete loomisega. 1966. aastal asutas ta oma moemaja ning juba siis peeti teda tõeliseks visionääriks. Nimelt kasutas ta oma moeloomingus nii plastikut, paberit kui ka metalli ning tema esimene kollektsioon kandis nime “Manifesto: 12 unwearable dresses in contemporary materials”. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Pestle & Mortar

Auhinnaline Pestle & Mortar nüüd Kaubamajas

Laialdaselt tunnustatud liri nahahooldusbrändi Pestle & Mortar, mille eesotsas on hindu apteekrite pere kuuenda põlve esindaja Sonia Deasy, on jõudnud Kaubamaja Ilumaailma. 

Muide, viitab ka brändi nimi Pestle & Mortar, eesti keeli “uhmer”, oskusele ühendada unikaalsel moel iidseid looduslikke tervendustarkusi tipptasemel teadusega, et pakkuda lihtsaid lahendusi kauni ja hooldatud naha saavutamiseks.

Pestle & Mortari looduslike toodete seas leiab nii preemium- kui ka lõhnavaba sarja Essentials. Viimase 99% looduslik koostis on teinud selle paljude pediatrite ja dermatologide lemmikuks, kuna pakub leevendust beebidele ning tundlikule ja probleemsele nahale, sh psoriaasi, ekseemi ja atoopilise dermatiidi puhul.

Tutvu Pestle & Mortari tootedega Kaubamaja Ilumaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee! 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Sensai

KOLM UUT ilumärgilt Sensai

Luksuslik Jaapani ilubränd Sensai toob sügisesse värskust ja sära kolme uue tootega, mis loovad täiusliku baasi veatuks meigiks ning hoiavad naha särava ja niisutatuna kogu päeva vältel.

Sensai Glowing Base meigialuskreem

Esimene samm veatuks jumeks. Kerge ja siidine Glowing Base annab nahale loomuliku kuma, ühtlustab jumet ning niisutab sügavuti. Tekstuur silub ebatasasusi ja loob ideaalse pinna jumestuskreemi jaoks, et meik püsiks kaunis ja kauakestev.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Radiant Glow jumestuskreem 

Uuendusliku Radiant Glow Formula tehnoloogiaga jumestuskreem, mis sulandub nahaga nagu teine nahk. Tulemus on niisutatud, värske ja särav, kuid samas kauapüsiv – ideaalne igapäevaseks kandmiseks. Saadaval koguni seitsmes toonis, et leida täiuslik sobivus igale nahatoonile.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by SENSAI Cosmetics (@sensaibeauty)

Sensai Hydrating Fix Mist 

Viimane samm, mis lukustab meigi ja hoiab tulemuse terve päeva värskena. Siidise koostisega Fix Mist loob näole õrna ja peene udu, mis kaitseb meiki määrdumise ja ülekandumise eest. Samal ajal pakub Hydrating Fix Formula nahale püsivat niisutust, jättes naha kergelt ja mugavalt hingavaks.

Kolm uut toodet moodustavad ideaalse ilurutiini: kuma loov Glowing Base, siidine Radiant Glow jumestuskreem ning niisutust pakkuv ja meiki kinnitav Hydrating Fix Mist. Koos loovad need särava ja kauapüsiva tulemuse, mis toob sügisesse annuse luksust ja enesekindlust.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid