Foto: OYOY Living Design

OYOY elustab ilusad mälestused lapsepõlvest

OYOY Living Design on enamat kui lihtsalt üks järjekordne Taani disainibränd – see on mõeldud kaasaegsetele peredele, kes soovivad meenutada oma lapsepõlvemälestusi ja luua üheskoos uusi mäletamist väärt hetki. 

Vaid tosin aastat tagasi Lotte Fynboe poolt asutatud OYOY võttis koheselt kõrged sihid ning võttis eesmärgiks olla Taani tugevaim disainimärk, pakkudes kodusisustust ja -aksessuaare nii suurtele kui ka väikestele. Oma olemuselt on OYOY Living Designi tooted üdini Skandinaavia disaini ja Taani kodukujunduse ajaloost kantud. Ent leida võib ka vihjeid Jaapani minimalistlikule ja kargele disainikeelele ning küllaga armsaid lapselikult mängulisi detaile. Veel on Lotte oma inspiratsiooniallikatena nimetanud kõige puhtamaid vorme, värve, materjale ja graafikat ning tema motoks on kujunenud igihaljas „vähem on rohkem“. 

Muide, OYOY Living Design nimi on inspireeritud tähtedest OY, mis on alates 1929. aastast Taani lennukite tunnusmärgiks. Kus iganes maailma otsas need lennukid ka pilvede taha ei tõuseks, liigub neis alati kaasa killuke Taanit. OYOY Living Design tunneb uhkust oma juurte üle ning tähed O ja Y on märk nende Taani päritolust – nii tähistab see kodutunnet isegi siis, kui viibid kodust kaugel ja kõrgel eemal.

Millega aga üllatab OYOY uuel hooajal? 2024. aasta kevadsuvise kollektsiooni teemaks on suvenostalgia. Uhiuue kollektsiooni südames on suve sulnis võlu, piknikud looduses, pikad laisad pärastlõunad aias ja ühised suvised söömaajad. OYOY Living Design pakub kõike, mida hing selle suure suvetunde mõnusamaks muutmiseks ihkab, veiniklaasidest salatikausside ja koogialusteni, kaasaskantavatest LED-valgustitest mänguasjadeni.

OYOY Living Designi kogu tootevalik köögist lastekaupadeni ootab uudistamist Kaubamaja Kodu- ja Lastemaailmas.

Veel sarnaseid artikleid


Iittala
Foto: Iittala

KAS JUBA KUULSID? Iittalal valmisid esimesed lõhnaküünlad

Soome disainiklassik Iittala on sügistalvise hooaja saabumisega igati sobivalt astunud uude, sensoorse disaini maailma. Nimelt on valminud brändi esimesed lõhnaküünlad, mis on inspireeritud klaasivalmistamise põhielementidest – tulest, liivast ja veest.

Iittala klaasitehases saab kõik alguse tulest, liivast ja veest – kolmest elemendist, mis on klaasivalmistamise tuum. Liiv on algmaterjal, mille tuli muudab helendavaks klaasiks. Vesi, mida kasutatakse puidust vormide niisutamiseks, aitab kujundada sulanud massi. Nüüd on need samad elemendid saanud inspiratsiooniks uuele viisile Iittalat kogeda – läbi kolme maheda aroomi.

Uued küünlad on saadaval nii eraldi kui ka valatult taaskasutatavasse keraamilisse anumasse, mille kuju on inspireeritud Alvar Aalto ikoonilisest lainelisest vormist. Skulpturaalne anum on loodud jätkusuutlikkust silmas pidades – kui küünal on põlenud, saab anumast ajatu sisustuselement, mida võib oma äranägemise järgi taas täita.

Iittala esimese lõhnaküünalde kollektsiooniga saad tutvuda veebipoes iittala.com.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Swarovski

Ehtemaailma soe kuma: sügis, mis särab kullas ja tähenduses

Kui õhk muutub jahedaks ja valgus pehmemaks, hakkab ehetes mängima uus intensiivsus. Tänavused sügistalvised ehtetrendid on julged ja emotsionaalsed – need toovad moepilti kulla sooja kuma, skulpturaalse vormi dramaatika, värvide glamuuri ja tähenduslike talismanide maagia. Goldtime’i valik teeb kõik need mõjutused kättesaadavaks ka siin, põhjamaa valguses.

Allpool leiad ehetetrendid, mis iseloomustavad sügist 2025 – ja mis panevad iga ehtelaeka uuel hooajal särama.

Kollane kuld on tagasi, suurejooneliselt 

Sügise kõige mõjusam trend räägib vormist – ja mahust. Kui viimased hooajad kuulusid minimalistlikule hõbedale, siis nüüd on aeg tagasi pöörduda kulda: sooja, sügava ja enesekindla. Kullatoonides moeehted on muutunud suuremaks, julgemaks ja on isegi veidi “puhvis” – justkui oleks ehe teinud sügava hingetõmbe. Sif Jakobsi uue kollektsiooni voolavad siluetid ja Aleksandr Veni arhitektuursed disainid tõestavad, et ehe võib olla sama ekspressiivne kui kunstiteos. Sarnast energiat kannab ka Eesti disainer Sigrid Kuusk, kelle skulpturaalsed vormid sulanduvad kuldse soojusega ühte.

Värvid, mis soojendavad

Sügise värvipalett peegeldub ka ehetes. Kui pruun ja kollane loovad klassikalise, vaoshoitud luksuse, siis roosa ja punane toovad kaasa energiat ja sära. Swarovski on sel sügisel taaskord tõestamas, et “rohkem on rohkem” – eriti, kui kombineerida ühes ehtes mitu vääriskivi ja tooni. Roosa ja punane koos on ootamatu, kuid erakordselt mõjuv duett, eriti kui see sobitada see rõivamoes valitseva burgundiapunasega. Värvilised vääriskivid annavad ka klassikalisele kullale uue elu – ja muudavad iga detaili isikupäraseks pilgupüüdjaks.

Talismanide energia

Kui ehe võiks rääkida, jutustaks see sel sügisel mitmeid lugusid. Nullindate boho-võbe on tagasi – kihiti kantavad kuldehted, loomaripatsid, taimemotiivid ja sodiaagisümbolid. Kõik see on natuke nostalgiline, natuke müstiline ja täielikult isiklik.

Thomas Sabo ja Fossil pakuvad rikkalikult talismane neile, kes soovivad kanda oma lugu, samas kui Eesti bränd Flame annab võimaluse kombineerida eri elemente just nii, nagu hing ihkab. Ja kui süda tõmbab romantilisema suuna poole, siis puhvis südamed on selle hooaja pehmeim viis armastust väljendada.

Leia oma selle sügise ehtetrendid Goldtime esinduspoodides, kus kuni 19. oktoobrini on kõik vääriskiviga kuldehted -25%. Goldtime’i värskeimad kollektsioonid on väljas ka Tallinn Fashion Weekil, mis leiab aset 22.–24. oktoobril.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid