Nimelt ei hakka H&M varjamagi, et septembris müügile jõudev – ja juba 10. aastat tähistav – Studio kollektsioon on saanud oma inspiratsiooni film noir kangelannadest. “This season the design team was inspired by horror-movie heroines whose style always stays sophisticated, no matter how spooky the circumstances. We wanted to channel that pulled-together look with pieces that confer polish, but are practical enough to transition effortlessly between situations and seasons,” sõnas H&M Studio kontseptsiooni ja disaini eest vastutav Linda Wikell.
Seetõttu leiab kollektsioonist ohtralt musta, ohtralt nahka, sinna juurde mõni tabav element. Esimesena jäävad komplekte uudistades muidugi silma need teravad nurgad, tugev rätsepatöö, keha kallistavad siluetid. Kuid see ei ole kindlasti kõik. Kollektsioonist leiab ka mõne mustri, mõne läikiva eseme, samuti kunstkarvast efektse kasuka.
Vaata galeriist oma silmaga üle!
H&M Studio sügis/talv 2023 kollektsioon jõuab müügile H&Mi veebipoodi hm.com 28. septembril.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.