& Other Stories tänavukevadine kapselkollektsioon on moemärgile omaselt mänguline, julge ning natuke romantiline. Kollektsiooni kuulub kõigest kümme, kuid ainulaadse iseloomuga riideeset, millest leiab nii keha kallistavaid siluette, ülevoolavalt puhvis varrukaid, justkui ebaloomulikult ülesuuruses pintsaku… Samuti toorest siidi, rustikaalset tunnetust ning pehmust jätkusuutliku puuvilla ning TENCEL™ kangana. Kollektsiooni rõivastele panevad omakorda imelise punkti minimalistliku joonega VEGEA vegan-nahast rihmikud, mis saadaval mustade ja helebeežidena.
Vaata kollektsioon oma silmaga üle allolevas galeriis!
Olgu muidugi mainitud, et lisaks eespool nimetatud kapselkollektsioonile ootab Eesti poodlejaid ka ülejäänud & Other Stories tootevalik – alates rõivastest ja jalanõudest kuni aksessuaaride ja kosmeetikani välja.
& Other Stories veebipoe leiab aadressilt stories.com.
Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Muide, ka äsjalõppenud Kopenhaageni moenädalal jäi silma erakordselt palju komplekte, kus domineerisid punased ning roosad toonid. Samuti sai näha omajagu maitsekaid roosakaspunaseid aksessuaare, mis oma efektsusega mõjusid tõesti kui kirsike tordil.
Kuidas aga kanda armutoonid välja nii, et komplekt saaks romantiline, aga mitte üle pakutud? Galeriist leiad hulganisti ideid!