Kaubamaja Ilumaailma Lõhnatuba on olnud aastaid eksklusiivsete nišilõhnade koduks. Teravam silm on kindlasti märganud, et lisaks meeli erutavatele parfüümidele pakub Lõhnatuba ka luksuslikke kodulõhnu, seda nii ikoonilistelt märkidelt Dr. Vranjes ja Baobab Collection kui ka uustulijatelt, nagu Maraca New Zealand.
Itaalia elegantsi musternäide
Dr. Vranjes on üks maailma hinnatumaid lõhnakaubamärke, mis tuntud nii olfaktoorset kui ka visuaalset naudingut pakkuvate toodete poolest. See Itaaliast pärit bränd on spetsialiseerunud luksuslikele kodulõhnadele juba aastakümneid, jälgides meisterliku parfümeeriakunsti reegleid. Jah, Dr. Vranjese difuuserid on tuntud oma elegantse signatuurpakendi poolest, kuid tõeline eristumine seisneb lõhnade keerukuses ja püsivuses. Nagu parfüümidegi puhul lisab Dr. Vranjes luksusliku puudutuse igale ruumile läbi lõhna tipu-, südame- ja põhjanootide, mis tärkavad kohe, kui difuuserist või lõhnaküünlast mööduv inimene õhu liikuma paneb.

Ühendades aroomi visuaalse esteetikaga
Baobab Collection on Belgia ettevõte, mis nägi ilmavalgust 2002. aastal Tansaanias – riigis, mis on rikas just intensiivsete värvide ja lummavate aroomide poolest. Praeguseks on Baobabi küünlad tuntud oma suuruse ja originaalse disaini poolest. Anumad on loodud hinnatud käsitööliste poolt, kelle käe all muutuvad Baobabi küünlad tõeliselt ainulaadseks kunstiteoseks igas interjööris. Lisaks väärib märkimist, et kõik Baobabi käsitööküünaldes kasutatavad parfüümid on valminud Grasse’is, maailma parfüümipealinnas, eesmärgiga viia iga ruumi siseneja unustamatule lõhnarännakule.
Uus luksus Uus-Meremaa moodi
Ehkki Maraca New Zealand on luksuskodulõhnade maailmas uus tulija, on nad kiirelt saavutanud tunnustuse tänu oma ainulaadsetele ja rikkalikele aroomidele. Uus-Meremaa loodusest inspireeritud Maraca New Zealandi teeb eriliseks nende pühendumus looduslikele koostisosadele ja ökoloogiliselt säästlikule tootmisele. Lisaks on nende lõhnaküünlades ja difuuserites kasutatud päris parfüüme – tulemuseks on sügav ja keerukas aroom, mis toob samas koju looduskauni rahu ja harmoonia.

Artikkel ilmus Kaubamaja ajakirja Hooaeg 2023. aasta talvenumbris.
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!