Alustuseks natuke Happy Aging kliinikust endast, mis asub linna tuiksoonel, Novira Plazas ning kuhu juba sisse astudes tunned end kohe justkui teises dimensioonis olevat. Rahustava auraga heledates ruumides toimub palju. Happy Aging kliinik pakub vereanalüüse vitamiinide ja mineraalide sisalduse väljaselgitamiseks, geeniteste, arstide konsultatsioone anti-aging’u ja kaalujuhtimise teemadel ning mikrobioomi analüüsi, samuti pakutakse naistele tuge perimenopausi ja menopausi ajal. Loomulikult ei puudu nimekirjast rahvusvahelise frantsiisi Reviv teraapiad, IV- ja IM-teraapia, millest esimene oli mulle juba mõnda aega huvi pakkunud.
Millega üldse tegu? IV-teraapiad ehk veenisisesed infusiooniteraapiad ja IM-teraapiad ehk intramuskulaarsed vitamiinisüstid aitavad kehale anda vajalikke vitamiine ja mineraalaineid ning seda kiiremini ja tõhusamalt, kui näiteks vitamiine suukaudselt tarbides. Ehk siis jah – mulle huvi pakkunud IV-teraapias „sisestatakse” kehasse veeni kaudu vajalikke vitamiine ja mineraalaineid. Miks sellist protseduuri ette võtta? Sest see sobib hästi keha turgutamiseks, haiguste ennetamiseks, aga ka taastumiseks ja sportlastel keha vastupidavuse suurendamiseks (mitte, et ma seda oleksin) ja tegelikult kõigile, kes soovivad oma keha kvaliteetsete mikrotoitainetega toetada, et vähendada stressi ja puhastada organismi.
Kuigi see võib kõlada natuke üldiselt, siis protseduuri eel vesteldakse patsiendiga põhjalikult, et saada ülevaade tema elustiilist ning ootustest protseduurile. Kui ütled, et oled taimetoitlane, kipud õhtuti olema väsinud ning uni ei ole viimasel ajal hea, siis juba selle põhjal valitakse sulle „kokteili” mikrotoitained, mis olukorrale leevendust toovad. Nii saigi minule personaalselt – konsultatsiooni ja ankeedi täitmise järel – valitud üks populaarseimaid IV-teraapiaid „Recovery”, mis annab energiat, puhastab organismi ja tugevdab immuunsust. Lisaks on „Recovery” esimeseks teraapiaks hea valik, kuna sisaldab tegelikult kõiki häid aineid, mida su keha vajab, ning kes ei tahaks rohkem energiat ja tugevamat immuunsust.
Protseduur ise kestab 45 minutit ning möödub meeldivalt poolpikutades, kaaslaseks soojendav lavendlipadi, klaasike vett või tassike teed ning miks mitte ka suussulavad maasikad. Rahustava muusika saatel on väga tõenäoline protseduuri ajal ka unne suikuda ning uskuge mind, ei olnud väga kaugel sellest minagi. 45 minutit võib tunduda paigal istumiseks pika ajana, kuid tegelikult on see ideaalne aeg, et korraks end välja lülitada, võtta kiire elutempo kiuste rahulikumalt ning lihtsalt olla. Selline juhtme seinast väljatõmbamine oli tegelikult väga vajalik, kuid muidugi sain sellest aru alles siis, kui see mulle „sunniviisiliselt” osaks sai. Ainuüksi selle eest olen Happy Aging kliinikule ääretult tänulik.
Tegelikult olingi vaimustuses kogu kliiniku külastusest – mitte ainult protseduurist ja selle järelmõjust –, eriti just personalist, kes on hoolitsev, mõistev, selgitav, toetav. Tervitused siinkohal õde Karolinile! Lahkusin kliinikust unise naeratusega ning nagu lubatud – magasin öösel nagu beebi.
Järgmisel hommikul sain endalegi üllatuseks tehtud pea kõik pikalt edasi lükatud toimetused, hea uni jätkub tänaseni ning pea igapäevaselt mõtlen, millist protseduuri võiks küll järgmisena proovida…
Uuri Happy Aging kliiniku teraapiate kohta rohkem kodulehelt happyaging.ee!
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.
Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.
„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”
Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.
„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”
Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.
Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.
14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!