Nimelt on oktoober rinnavähi teadlikkuse tõstmise kuu ning nagu varasematel aastatel on tänavugi Lindex, toetamaks rinnavähivastast võistlust, toomas müügile kollektsiooni, mille jaehinnast 10% annetatakse vähiuuringute jaoks. Eestis annetatakse kogutud summa Eesti Vähiliidule.
Omaette aplausi väärib kindlasti seegi, et Lindex toetab rinnavähivastast võitlust juba neljateistkümnendat aastat järjest. Varasematel aastatel on Lindex teinud antud kampaania raames koostööd selliste rahvusvaheliste disaineritega nagu Missoni, Matthew Williamson ja Jean Paul Gaultier, kuid selle aasta kollektsiooni – Pink Collection’i – taga on Lindexi enda disainimeeskond. Pink Collection koosneb 19 kootud või pehmest kangast valmistatud rõivaesemest ja aksessuaarist selle sügise kõige olulisemates värvitoonides, ulatudes sügavpunasest heleroosani. Kollektsiooni kuulub ka Pink Bracelet, mille müügist saadud kasum annetatakse täies mahus vähiuuringute tarbeks. Muide, see nahast ja metallist valmistatud käevõru on toodetud Rootsis keskkonnasõbralikku parkimistehnikat kasutades. Lisaks Pink Collection’ile jõuab rinnavähi teadlikkuse kuu raames kõikidesse Lindexi Eesti kauplustesse müügile ka Eesti Vähiliidu roosa lint.
Lindexi Pink Collection jõuab müügile Lindexi kauplustes ja veebilehel lindex.com juba homme, 6. oktoobril.
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.