Nimelt on oktoober rinnavähi teadlikkuse tõstmise kuu ning nagu varasematel aastatel on tänavugi Lindex, toetamaks rinnavähivastast võistlust, toomas müügile kollektsiooni, mille jaehinnast 10% annetatakse vähiuuringute jaoks. Eestis annetatakse kogutud summa Eesti Vähiliidule.
Omaette aplausi väärib kindlasti seegi, et Lindex toetab rinnavähivastast võitlust juba neljateistkümnendat aastat järjest. Varasematel aastatel on Lindex teinud antud kampaania raames koostööd selliste rahvusvaheliste disaineritega nagu Missoni, Matthew Williamson ja Jean Paul Gaultier, kuid selle aasta kollektsiooni – Pink Collection’i – taga on Lindexi enda disainimeeskond. Pink Collection koosneb 19 kootud või pehmest kangast valmistatud rõivaesemest ja aksessuaarist selle sügise kõige olulisemates värvitoonides, ulatudes sügavpunasest heleroosani. Kollektsiooni kuulub ka Pink Bracelet, mille müügist saadud kasum annetatakse täies mahus vähiuuringute tarbeks. Muide, see nahast ja metallist valmistatud käevõru on toodetud Rootsis keskkonnasõbralikku parkimistehnikat kasutades. Lisaks Pink Collection’ile jõuab rinnavähi teadlikkuse kuu raames kõikidesse Lindexi Eesti kauplustesse müügile ka Eesti Vähiliidu roosa lint.
Lindexi Pink Collection jõuab müügile Lindexi kauplustes ja veebilehel lindex.com juba homme, 6. oktoobril.
Giorgio Armani sündis 1934. aastal Põhja-Itaalia linnas Piacenzas. Alguses suundus ta Milano Ülikooli õppima meditsiini, kuid katkestas õpingud kolme aasta järel ja liitus armeega. Pärast teenistust otsis ta uut teed – alustades vaateakende kujundajana ja jõudes lõpuks 1975. aastal omaenda moemaja rajamiseni.
Armani oli see, kes tõi ülikonnamoodi revolutsioonilise pehmuse ja vabaduse, muutes rangest vormist voolava poeesia. Tema käekiri oli alati seotud lihtsuse, selguse ja vaoshoitud elegantsiga – ta mõistis, et tõeline enesekindlus ei vaja liigset dekoratiivsust.
2025. aasta tähistas mitut olulist verstaposti Armani moemaja loos: märtsis esitles bränd oma 50. juubelikollektsiooni “Radici”, jaanuaris tähistati ka Armani Privé moeliini 20. aastapäeva. Just seal sulges disainer etenduse ise, astudes lavale käsikäes viimase modelliga. Tänavu juunis jäi ta aga esimest korda poole sajandi jooksul oma moemaja etenduselt kõrvale, taastudes toona avalikkusele teadmata tervisemuredest.
Nüüd on vastus teada: Chloe Malle. Vogue’i endine digitaalne toimetaja ja Vogue.com-i juht asub ametisse uue tiitliga head of editorial content. Traditsiooniline peatoimetaja amet on seeläbi küll ajalooraamatusse kirjutatud, kuid positsiooni ennast võib pidada Wintouri mantlipärija omaks.
Kellega tegu? Chloe Malle liitus Vogue’iga 2011. aastal toimetajana ning on aastatega käinud läbi pea igas toimetuse nurgas, liikudes printmeediast digikanalite, video, audio ja sotsiaalmeedia juurde. Ta on loonud koos kolleegidega ka populaarse taskuhäälingu “The Run-Through with Vogue”. Tema sulest on ilmunud lugusid, mis ulatuvad moe ja ilu kõrval ka poliitika, tervise ja elustiili teemadeni, ning lisaks on ta olnud mitmete Vogue’i raamatute toimetaja.
Muide, tema taust on sama kõnekas kui töö: Chloe on prantsuse filmirežissööri Louis Malle’i ja Ameerika näitlejanna Candice Bergeni tütar. Viimane kehastas “Sex and the City” seriaalis justnimelt Vogue’i toimetajat – milline elu ja fiktsiooni ootamatu kokkupuutepunkt.
Anna Wintour ise aga kusagile ei kao. Ta jätkab Condé Nasti chief content officer’i ja globaalsete väljaannete loovjuhina, jäädes endiselt Vogue’i ja teiste mainekate tiitlite – Vanity Fair, GQ, Architectural Digest – mõjukaimaks suunajaks.