Foto: Le Labo

On parfüümipoed… ja on Le Labo Kyoto

Kes vähegi käinud Le Labo esinduses, teab, et see ei ole mõni tavaline parfüümipood. Nüüd on Le Labo, mille nimi tuleb prantsuskeelsest sõnast “labor”, avanud esinduspoe Kyotos, Jaapanis, mis meie silmis peaks olema iga Kyoto külastaja must visit nimekirjas.

Esimest korda jõudis Le Labo Jaapanisse 2007. aastal, mil avas esinduse Tokyos. Toona oli tegemist esimese Le Labo parfüümipoega väljaspool USA-d. Kuna sümpaatia Jaapani kultuuri ning Le Labo lõhnamaailma vahel oli vastastikkune, võeti suund ajaloolisesse Kyotosse, Jaapani käsitöö pealinna, oma 2000 templi ja pühamuga ning 17 UNESCO maailmapärandi objektiga.

When I stepped inside this Kyoto space for the first time, everything just clicked into place – we’d found our home,” meenutab Le Labo loovjuht Deborah Royer.

Le Labo loovjuht Deborah Royer tõi välja, et brändi uus esinduspood asub 1879. aastast pärit renoveeritud puumajas, mis varem oli nii sake pruulikoda kui ka lillepood. Hoone, mis on säilitanud oma ajaloolise hõngu, pakub nüüd rahulikku oaasi, kus külastajad – lisaks Le Labo aroomidele – saavad nautida kohalike kunstnike töid, samuti kohvi ja matcha teed. “Le Labo Kyoto ei ole lihtsalt kauplus, vaid kohtumispaik, kus ajalugu ja kaasaegne käsitöö on ühendatud, et pakkuda külastajatele unikaalset ja meeldejäävat kogemust,” lisas Royer.

Vaata Le Labo Kyoto esinduspoe lummavaid pilte galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Portail.ee

5 asja, mida teha sügiseses Stockholmis

Sügis sobib Stockholmi ideaalselt. Linna pastelsed fassaadid, krõbedalt sügislehed ja hubased kohvikud teevad sellest aastaajast parima hetke, et võtta ette lühike nädalavahetuse põgenemine. Lennata sinna on lihtne, linn ise igati jalutatav ja täis sooja valgust, head kohvi ning disaini igas vormis. 

Siin on viis asja, mida sügiseses Stockholmis ette võtta – muuseumidest ja maitsetest kuni poodlemise ja pikkade jalutuskäikudeni mööda linna.

Käi muuseumis:
Stockholmi Fotografiska on täna täpselt sama palju külastamist väärt kui siis, kui meil Tallinnas “enda oma” veel ei olnud. Suurepärane on ka see, et Stockholmis kehtib ka Fotografiska Tallinna liikmekaart.

Moderna is always a good idea. Vähe sellest, et muuseumis endas on alati väärt näitused (ja suurepärane muuseumipood), on juba jalutuskäik muuseumini omaette meeldiv elamus.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aljona Eesmaa (@aljonaeesmaa)

Einesta:
Alusta päeva hommikusöögiga Greasy Spoon’is ja kui õnnestub, proovi sügisesest hooajamenüüst ära Cherry French Toast mascarpone ja kirssidega. Usu mind – sa ei kahetse 

Lõuna- või brantšikohaks on ideaalsed The Hills või Miss Clara hotelli restoran. Kindlasti broneeri laud ette!

Pärastlõunakohvi tasub haarata Café Pascalist, mis on juba aastaid olnud minu lemmikkohvikoht Stockholmis.

Õhtusöögiks sea sammud Calle P restorani, mille Cacio e Pepe paistab vähemalt Instagrami järgi olevat nende populaarseim roog (ja on tõesti väga-väga hea!).

Poodle kohalikke brände:
TOTEME, ACNE STUDIOS, CAIA, CHIMI, & Other Stories… Kõik need on saadaval praktiliselt ühel tänaval ja teevad ühest kohast teise kulgemise vägagi meeldivaks. Lisaks on Södermalmis mitmeid teise ringi poode, kus on rikkalik valik Skandinaavia brände.

Poodle kodusisustust:
Kuigi mööbliga võib koju naasmine olla keeruline, on Stockholmis meeletus valikus disainipoode, kust leiab kauneid sisustusaksessuaare, mis kohvris liigselt ruumi ei võta.

Ja lõpetuseks – jaluta, jaluta, jaluta!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: ATP Atelier

Segu Itaaliast ja Skandinaaviast, nüüd Kaubamajas

See ei ole esimene kord, kui Portaili veergudel ATP Atelierist räägime. Täna aga teeme seda vägagi rõõmustaval põhjusel – nimelt on bränd jõudnud Eestisse, täpsemalt Tallinna Kaubamaja Kingamaailma.

Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.

Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.

Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.

Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid