Portail

Noblessneris avatakse võimas Shishi sisekujundusmaja

Foto: Shishi

Armastatud Eesti-Norra sisustusbränd Shishi avab 28. septembril ajaloolises Noblessneri kvartalis pidulikult oma maja, kus saavad paiknema pood, kollektsioonide esitlusruum ning eelmiste hooaegade toodete outlet. Ühtlasi tähistab Shishi sellega väärikalt oma 20. juubeliaastat.

Avar maja mahutab kahel korrusel Eesti suurima valiku Shishi kollektsioone, kuhu kuuluvad vaasid, kunstlilled ja -puud, küünlajalad, küünlad, lillepotiümbrised ja arvukalt pilkupüüdvaid jõuludekoratsioone.

“Shishi kollektsioonide valik on aastatega järjest kasvanud ning ühel hetkel jäi meile olemasolev pind kitsaks. Renoveerisime Noblessneris ajaloolise hoone Shishi majaks oma plaanide järgi, seega sai kõik meie enda maitsele vastav ning valgusküllane. Ootame oma külalislahkesse majja külla kõiki, nii endale koju huvitavat sisustuselementi või jõuluehet otsivat eraklienti kui ka sisekujundusteenusest huvitatuid ning ärikliente,” rääkisid Shishi asutajad Mart Haber ja Taivo Piller.

Shishil tuleb igal aastal välja kaks kollektsiooni, kevadsuviseks ja sügistalviseks hooajaks. Kui kevadsuvine kollektsioon sisaldab tegelikult aastaringselt kasutatavaid tooteid, siis talvel on rõhk Shishi maailmas järjest rohkem tuntust koguvatel jõulukollektsioonidel. Mõistagi on uues majas uudistajatele väljas juba ka selle aasta jõulukollektsioon, kuhu, kui kõik erinevas suuruses ehted ka kokku lugeda, kuulub ligikaudu 2500 toodet.

Varakult jõuludeks valmistujaile teadmiseks, et sellel hooajal on jõulud taas värvilised ja rõõmsad. “Viimased 10-15 aastat valitsenud valgete ehete trend on praktiliselt kadunud, puhta valge on asendanud pehmed pastellid ning heledad liivakarva toonid. Tagasi on ka traditsioonilised jõuluvärvid punane ja roheline, aga seda küpsemas ja sügavamas värvigammas, sisse tuleb sajandialguse vintage-hõngu, antiiki ja ornamente. Endiselt on moes jõulutuled ja küünlad ning mida rohkem tulesid, seda uhkem. Lakoonilisuse ja tagasihoidlikkuse asemele on tulnud pidulik küllus,” kommenteerisid Mart ja Taivo.

Shishi kollektsioonide loomisel peetakse alati silmas terviklikkust, et klientidel oleks omavahel kokkusobivate toodete seast lihtsam valikut teha. Kui asutajad Mart, Taivo ja Linda on leppinud kokku konkreetse hooaja kollektsiooni teemades ja trendides, käiakse ühiselt kolm-neli korda aastas Aasia ringreisidel, külastamaks messe ja leidmaks uusi partnertehaseid. Just nüüd oktoobris on ees ootamas taas üks tehaste külastus, valmistamaks ette juba 2020. aasta kevadsuvist kollektsiooni.

Shishi asutasid 1998. aasta 26. augustil Linda Johnsen, Lilli Bendriss, Taivo Piller ja Mart Haber. Sõpruskond seadis eesmärgiks luua rahvusvaheline bränd, mis pakuks värskeid ja huvitavaid  sisekujunduse ideid. Praeguseks on asutajate ambitsioon ka täitunud, kuna Shishist on saanud üle 70 riiki eksportiv edukas ettevõte.

Sarnased artiklid

Kommentaarid