Foto: COS

Need värvid! Need lõiked! See on COS sügis 2019

Ei saa me COSist üle ega ümber. Ja miks me peaksimegi? Eriti, kui moemärgi sügiskampaania näeb lihtsalt nii isuäratav välja. 

Fotograaf Mark Borthwick jäädvustas COSi sügistalvise kampaania ei millegi muu kui kergelt tuhmunud Inglismaa maastike taustal. Igati mõistlik otsus, kuna erksust kaotav rohelus on ideaalseks kontrastiks COSi kollektsiooni minimalistlikust arhitektuurist inspiratsiooni saadud siluettidele. Loomulikult leiame kollektsioonist kõik oma lemmikud sügistalvised toonid – hall, ploom, roostekarva… Ning loomulikult ka meeldivalt oversized esemed, mille poolest on COS meile eriti südamelähedaseks saanud. 

Mis muud, kui inspireerugem allolevast galeriist ning broneerigem järgmine visiit lähimasse riiki, kus COS esindatud on!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Steven Meisel

1960ndate glamuur ZARA Studio kollektsioonis

Nii nagu mitmed teisedki, on ka moemärk Zara loonud oma tavavalikust eraldi seisva liini Studio, mis näeb ilmavalgust kaks korda aastas ning mis on igas mõttes higher level – alates toodete kvaliteedist kuni reklaamkampaaniat jäädvustanud meeskonnani.

Nimelt on Zara Studio tänavukevadise kollektsiooni, mis sisaldab omajagu vihjeid 1960ndatele, jäädvustanud ikooniline fotograaf Steven Meisel. Kuna kollektsiooni esemed on naiselikult sensuaalsed, on ka reklaamkampaania saanud sama joont järgiva esteetika. Karl Templeri poolt stiliseeritud komplektides näeb nii pliiatsseelikuid kui ka läbikumavaid kangaid, lillelisi mustreid ning keha kallistavaid siluette – mis kõik sobivad fotosid saatva vintage-hõngulise atmosfääriga.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kas kollektsioon jõuab müügile ka Eestisse? Hetkel paistab, et Ameerika turg on see, kellele Studio kollektsiooni osturõõm osaks saab, kuid see ei oleks esimene kord, kus meile jõuavad asjad lihtsalt natuke hiljem.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Hagelstam

HAGELSTAM, Soomest

Keskmisest suuremale moemaanile ei tohiks soomlanna Sandra Hagelstami nimi võõras olla. Rahvusvaheliselt tuntud kingagurmaan ja sotsiaalmeedia mõjutaja on välja tulnud oma nime kandva kingabrändiga, pakkudes Itaalias valmistatud jalatseid Põhjamaise touch’iga. 

Vogue Scandinavia veergudel tunnistas Sandra, et oma moekarjääri jooksul jõudis ta küll palju, kuid sügaval sisimas tundis ta, et ei ole veel oma täit potentsiaali saavutanud. 2010. aastal kolis ta Londonisse, et õppida moedisaini London College of Fashion’is. Sel perioodil nägi ilmavalgust ka tema moeblogi “5 inch and up”, mis oli pühendatud kõrgetele kontsadele. Kuigi naine nautis blogija ja hiljem sotsiaalmeedia mõjutaja ametit, oli oma brändi loomine alati tema eesmärk.

Aastate jooksul jõudis Sandra külastada mitmeid nahamesse ja kohtuda ka tootmispartneritega, kuid tõeline edasiminek toimus 2022. aasta lõpus, kui ta otsustas oma prioriteedid ümber hinnata. Koostöö leidmine õige tootmispartneriga Itaalias oli murranguline samm, mis viis brändi kiire arenguni. Kuid siis, 2023. aasta suvel sai naine teada, et ootab last. Nii nägigi tema kingabränd ilmavalgust täpselt kuu enne oma esimese lapse sündi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sandra Hagelstam (@sandrahagelstam)

Ja millised on Hagelstami esimesed kingapaarid? Brändi loomisel keskendus Sandra mugavusele ja disainile, eesmärgiga pakkuda naistele kõrgeid kontsi, mis on ühtaegu stiilsed ja mugavad. Samuti oli brändi loomisel algusest peale oluline jätkusuutlikkus, mistõttu valiti toodete valmistamiseks ainult Euroopa päritolu, kõrge jälgitavusega Itaalia nahk.

Kiika Hagelstami esimest kollektsiooni galeriis ning veebipoes hagelstam.com!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid