Foto: cosstores.com

COSi 2018. aasta minimalisti värvikaart

Ehk lugu viiest värvist, mille minimaalsema moe- ja värvimaitse austajad võiksid tänavu oma kevadsuvisesse garderoobi lisada. Abiks muidugi üks ja ainus COS.

Nimelt leiab COSi tänavusest kevadsuvisest kollektsioonist mitmeid värvivarjundeid, mis ei ole küll tavapärased valge-hall-must, kuid mis teoorias peaksid särama panema iga minimalistlikuma stiili austaja silmad. Ja ühtlasi ka julgustama sellest valge-hall-must maailmast helgemale poole üle tulema. Seega, kui sina ei ole ka päris Pantone Ultra Violet, siis saa inspiratsiooni hoopis nendest 2018. aasta toonidest!

Salvei

Tavapärasest rohelisest tunduvalt malbem versioon, mida COSi disainitiim soovitab panna paari helge valge, halli ja miks mitte ka hõbedaga.

Terrakota ehk põlenud oranž

Mitte päris oranž ja mitte päris pruun, vaid midagi täpselt kahe vahele jäävat. Sobivat eriti kenasti nii tume- kui ka helesinisega.

Ooker

Paljudele ehk tundmatu sõna peidab endas tegelikult kollast pigmenti, mis on COSi kollektsioonis tänavu tavapärasest ehk mõneti heledamas toonis. Eriti on see värv soositud meesterõivaste poolel.

Kaneel

Siin on tegemist väga õrna piiriga pruuni ja kaneelipruuni vahel, kuid muretseda pole tarvis, sest COS on kollektsiooni lisanud just õige pruuni varjundi. Jällegi passib see eriti kenasti helesiniste ja valgete toonidega ning kindlasti õhematel kangastel kui sinu talvine pruun mantel.

Paabulind

Just nii COS väidab, sest väljamaa sõnastikus kannab just see ideaalne rohekas-sinine toon „peacocking“ nime. Ja tundub, et see paabulinnulik sinakas on just kõige mitmekesisem, sest sobib kenasti nii teiste siniste kui ka mustade, beežide ja helehallide toonidega. Ning kui sa oled tõeline moeminimalist, siis kindlasti on need sul garderoobis juba olemas.

Tuletame ka meelde, et meile lähimad COSi kauplused asuvad Riias Galleria Riga kaubanduskeskuses ja Helsingis Galleria Esplanadis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Steven Meisel

1960ndate glamuur ZARA Studio kollektsioonis

Nii nagu mitmed teisedki, on ka moemärk Zara loonud oma tavavalikust eraldi seisva liini Studio, mis näeb ilmavalgust kaks korda aastas ning mis on igas mõttes higher level – alates toodete kvaliteedist kuni reklaamkampaaniat jäädvustanud meeskonnani.

Nimelt on Zara Studio tänavukevadise kollektsiooni, mis sisaldab omajagu vihjeid 1960ndatele, jäädvustanud ikooniline fotograaf Steven Meisel. Kuna kollektsiooni esemed on naiselikult sensuaalsed, on ka reklaamkampaania saanud sama joont järgiva esteetika. Karl Templeri poolt stiliseeritud komplektides näeb nii pliiatsseelikuid kui ka läbikumavaid kangaid, lillelisi mustreid ning keha kallistavaid siluette – mis kõik sobivad fotosid saatva vintage-hõngulise atmosfääriga.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kas kollektsioon jõuab müügile ka Eestisse? Hetkel paistab, et Ameerika turg on see, kellele Studio kollektsiooni osturõõm osaks saab, kuid see ei oleks esimene kord, kus meile jõuavad asjad lihtsalt natuke hiljem.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Hagelstam

HAGELSTAM, Soomest

Keskmisest suuremale moemaanile ei tohiks soomlanna Sandra Hagelstami nimi võõras olla. Rahvusvaheliselt tuntud kingagurmaan ja sotsiaalmeedia mõjutaja on välja tulnud oma nime kandva kingabrändiga, pakkudes Itaalias valmistatud jalatseid Põhjamaise touch’iga. 

Vogue Scandinavia veergudel tunnistas Sandra, et oma moekarjääri jooksul jõudis ta küll palju, kuid sügaval sisimas tundis ta, et ei ole veel oma täit potentsiaali saavutanud. 2010. aastal kolis ta Londonisse, et õppida moedisaini London College of Fashion’is. Sel perioodil nägi ilmavalgust ka tema moeblogi “5 inch and up”, mis oli pühendatud kõrgetele kontsadele. Kuigi naine nautis blogija ja hiljem sotsiaalmeedia mõjutaja ametit, oli oma brändi loomine alati tema eesmärk.

Aastate jooksul jõudis Sandra külastada mitmeid nahamesse ja kohtuda ka tootmispartneritega, kuid tõeline edasiminek toimus 2022. aasta lõpus, kui ta otsustas oma prioriteedid ümber hinnata. Koostöö leidmine õige tootmispartneriga Itaalias oli murranguline samm, mis viis brändi kiire arenguni. Kuid siis, 2023. aasta suvel sai naine teada, et ootab last. Nii nägigi tema kingabränd ilmavalgust täpselt kuu enne oma esimese lapse sündi.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Sandra Hagelstam (@sandrahagelstam)

Ja millised on Hagelstami esimesed kingapaarid? Brändi loomisel keskendus Sandra mugavusele ja disainile, eesmärgiga pakkuda naistele kõrgeid kontsi, mis on ühtaegu stiilsed ja mugavad. Samuti oli brändi loomisel algusest peale oluline jätkusuutlikkus, mistõttu valiti toodete valmistamiseks ainult Euroopa päritolu, kõrge jälgitavusega Itaalia nahk.

Kiika Hagelstami esimest kollektsiooni galeriis ning veebipoes hagelstam.com!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid