Foto: BYREDO

Muide, BYREDO teeb ka kotte

See on tegelikult natuke juba vana uudis, ent kuna me ei olnud lõpuni kindlad, kas tegemist on ühekordse sutsaka või ikkagi millegi pikemaajalisemaga, siis ei hakanud me liiga varakult lokku lööma. Kuid tundub, et nüüd võib seda ikkagi teha. Seega, olge te informeeritud, et parfüümimärk BYREDO on juba mõnda aega teinud erinevaid nahast aksessuaare ning hiljuti välja andnud uue käekotikollektsiooni. 

BYREDO järjekorras kolmas, 2020. aasta kevadsuvine aksessuaarikollektsioon kannab nime Homecoming ning sisaldab lisaks juba varem tuntud Blueprint käekotimudelitele ning uutes toonides crossbody rihmaga praktilistele õlakottidele esimest korda ka suurt reisikotti. Samuti on kollektsioonis omal kohal väiksemad nahast aksessuaarid. Värvidest säravad kollektsioonis loomulikult klassikaline must ja valge, kuid samuti särtsakas oranž ning malbemad piparmünt ja „pilvise taeva sinine”. Loomulikult ei puudu seegikord kottidelt parfüümimärgi signatuurlogo.

Tutvu kollektsiooniga allolevas galeriis ning kui mõni kotike eriliselt silma jääb, siis olgu lisatud, et käekottide hinnad algavad 1550 eurost, väiksemate esemete puhul 300–400 eurost. 

Kollektsioon ise jõuab müügile BYREDO veebipoodi aadressil byredo.com. 

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Alessandro Michele | Gucci.

Guccist Valentinosse

Kui olete kunagi kuulnud võrdlust, et kõrgmoemaailm on nagu mäng musical chairs, siis tänane uudis tõestas, et täpselt nii ongi. Kui möödunud nädalal saime teada, et Valentino pikaaegne loominguline juht Pierpaolo Piccioli lahkub ametist, siis vähem kui nädal hiljem saame teada, et tal on asendus juba olemas. Kes? Alessandro Michele.

Gucci endise loovjuhi Alessandro Michele edasisest käekäigust on spekuleeritud juba üle aasta. Iga kord, kui mõnest nimekast moemajast loovjuht lahkus, hakkas moemeedia sosistama, kas koht ehk vabastati Michelele. Täna pärastlõunal saabus selgus ning kinnitus, et Michele suundub just nimelt Valentinosse, Piccioli asemele.

Millal esimest Michele käe all valminud Valentino kollektsiooni näha saab? Kuigi tema esimene tööpäev Valentinos on juba 2. aprillil, saab see ilmselt olema naiste kevad/suvi 2025, mida esitletakse Pariisi moenädalal, käesoleva aasta septembris. Veelgi enam oodatakse aga järgmist Valentino haute couture kollektsiooni, sest see saab olema esimene kord, kus Michele kõrgmoodi selle kõige õigemas tähenduses loob.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Inez & Vinoodh

CHANELi kummardus filmile “Mees ja naine”

Käesoleval nädalal ilmavalgust näinud moemärgi CHANELi tänavukevadine reklaamkampaania teeb kummarduse ikoonilisele 1966. aasta Claude Lelouchi filmile “Mees ja naine” (“A Man and A Woman”). See austusavaldus tuleneb moemaja loovjuhi Virginie Viardi sügavast armastusest kino, eriti Lelouchi loomingu ja niinimetatud uue laine ajastu vastu.

Kampaania, mille on lavastanud ja jäädvustanud tandem Inez & Vinoodh, toob ekraanile Penélope Cruzi ja Brad Pitti, kes taaselustavad eelmainitud filmi ikoonilisi stseene. Cruz, kes on olnud moemaja saadik alates 2018. aastast, ja Pitt, kehastavad tegelasi, kes kogevad äsjaärkavat armastust, mida igal sammul saadab ei miski muu kui CHANELi signatuurkäekott.

Muideks, kuna 1966. aastal valminud filmi eelarve oli kesine, kandis näitlejanna Anouk Aimée selles oma rõivaid ning aksessuaare, kaasa arvatud ikoonilist CHANELi käekotti.

Vaadake mereäärses Deauvilles jäädvustatud kampaaniafilmi ja uudistage kampaaniafotosid galeriis!

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid