Kollektsioon jaguneb kaheks liiniks: fine jewellery ja signature jewellery. Mõlemad järgivad Rootsi moemärgile omast esteetikat ning pakuvad esemeid, mida just “Toteme naine” vajada võiks. Kling ütleb, et ehted on tema jaoks alati olnud emotsionaalse tähendusega ning uue kollektsiooni inspiratsioon pärineb tema soovist lisada oma argipäevale midagi elegantset ja rafineeritud. “Being able to translate the powerful simplicity of our ready-to-wear into jewellery is a proud moment for Toteme,” sõnas naine.
Kui Toteme ehtekollektsiooni fine jewellery esemed keskenduvad luksuslikele materjalidele, kasutades 18-karaadist ümbertöödeldud kulda ja teemante, siis signature liin koosneb igapäevaseks kandmiseks mõeldud esemetest – minimalistlikud käevõrud, sõrmused, kõrvarõngad ja kaelakeed, mis valmistatud 18-karaadisest kullatud messingust ja millele omakorda annavad iseloomu neutraalsetes toonides emailiga kaunistused.
Toteme debüütehtekollektsioon on saadaval alates 18. novembrist veebipoes toteme-studio.com ja Toteme esinduspoodides üle maailma.
Uudista kollektsiooni galeriis!
Kampaania ei keskendu üksnes pidustustele, vaid peatub ka vahehetkedel: argipäeva vaibumisel enne õhtuseid plaane, kodutee ootuses peituvas mugavustundes ning rahul, mis saabub siis, kui pühadeaegne sagin lõpuks vaibub.
By Malene Birgeri kampaania südames on muusa, mähitud hooaja kõige kutsuvamatesse tekstuuridesse: siidiselt kumavatesse satiinidesse, kunstipäraselt kroogitud kangastesse, sügavatesse talvetoonidesse ja kudumitesse, mis pakuvad õrna embust. Ta liigub läbi ruumide, mida raamivad monumentaalsed uksed, kaunis dekoor, rikkalik puit ja ajatult elegantsed sisustuselemendid – iga miljöö jutustab oma lugu, olles vaikne traditsioonide ja uute mälestuste hoidja.
Kollektsioon avaneb brändi ikooniliste lõigete ja siluettide kaudu, mis on juba aastaid olnud osa By Malene Birgeri pühadeaja garderoobist. Nende kõrval esitletakse ka uusi pidulikke komplekte, mis loovad värske vaatenurga hooaja trendidele.
Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!
By Malene Birgeri pühadekollektsioon ootab avastamist moemärgi edasimüüjate juures – Eestis näiteks Tallinna Kaubamajas – ning aadressil bymalenebirger.com.
Rousteing, kes asus Balmaini loovjuhiks 2011. aastal kõigest 25-aastasena, oli sel hetkel noorim mitteasutajast loovjuht suure moemaja eesotsas pärast Yves Saint Laurent’i Dioris. Samuti oli ta esimene mustanahaline disainer, kes võttis enda alla kõikide kategooriate juhtimise Prantsuse moemajas.
„Nagu iga lugu, jõuab ka see kord lõpule,“ teatas Olivier Rousteing. „Olen sügavalt uhke kõige üle, mida oleme saavutanud, ja lõpmata tänulik oma erakordsele Balmaini tiimile – minu valitud perele –, kes on olnud mu kodu viimased 14 aastat.“
Brändi ametliku avalduse kohaselt oli tegemist vastastikusel kokkuleppel tehtud otsusega, ning Balmain lubab lähiajal teada anda moemaja edasistest sammudest. Meie jääme aga põnevusega ootama, kuhu Rousteing oma ande ja loovuse järgmisena viib.