Ilumaanidele ei ole Saksamaalt pärit Barbara Sturmi nimi kindlasti võõras. On ta ju tuntud nii omanimelise kosmeetikasarja kui ka vägagi omanäoliste näohoolduste poolest. Vampiirihooldusest olete kuulnud? Just selle Dr. Barbara Sturm omal ajal kuulsaks tegigi. Kuidas aga jõudsid kultusstaatusesse tema tooted? See käis vägagi loogilist teed mööda.
Eks sellel vampiirihooldusel oli siingi oma roll mängida. Nimelt arendas Dr. Sturm 2002. aastal välja „MC1”-näokreemi, milles oli kokku segatud… ikka patsiendi enda töödeldud ja puhastatud veri! Kreemi kuulus ka niisutav annus sheavõid ning selle said patsiendid endaga koju kaasa võtta. Need olid esimesed katsetused ilutoodete vallas ning omajagu arendustööd hiljem, 2014. aastal sündis juba Dr. Barbara Sturmi ilukaubamärk.
See, mis eristab Dr. Barbara Sturmi teistest kuulsatest iluarstidest on ilufilosoofia, mis kõlab tegelikult väga lihtsalt — kreemidesse ega seerumitesse ei ole lisatud midagi, mida nahk ei vaja. Tema kosmeetikatooted sisaldavad naha hoolduseks ja raviks kõrges kontsentratsioonis aktiivseid koostisosi ning loomulikult ei ole neis ka kunstlikke värvi- ega lõhnaaineid või mikroplasti. Dr. Sturm on avalikult välja öelnud, et läbi on saamas aeg, kus nahahoolduses mängis kõige tähtsamat rolli tootele tehtud turundus. „Oleme jõudmas aega, kus nahahooldus arvestab iga tarbija individuaalsuse ja nahahooldusvajadustega,” ütles ta.
Muidugi täiesti turundusvabalt poleks Barbara ehk nõnda kiiresti nii ikooniliseks saanud. Peale selle, et Barbara jagab sotsiaalmeedias seda, millises heas seisus tema kui 48-aastase naise näonahk oma tooteid kasutades on, teevad seda ka maailmakuulsad kaunitarid. Tema tooteid on avalikult kiitnud nii Rosie Huntington-Whiteley, Hailey Bieber, Emily Ratajkowski, Kate Hudson kui paljud-paljud teised. Lisaks sellele on Dr. Barbara Sturm välja töötanud #SturmGlow näohooldused, mis ühelt poolt tutvustavad Dr. Barbara Sturm Boutique & Spa klientidele tema tooteid, aga ka harivad selles osas, millistest etappidest peaks üks õige näohooldus koosnema ning milliseid muutusi elustiil meie näonahas kaasa toob. Meeleldi jagab ta kulda väärt ilunõuandeid ka oma sotsiaalmeediakontol, seega soovitame sellel rohkem kui poole miljoni jälgijaga kanalil – @drbarbarasturm – silma peal hoida.
Alustuseks muidugi hüaluroonhappega seerumist, mis on Dr. Barbara Sturmi nahahooldustoodete süda (ja Barbara enda suurim lemmik). Sisaldades tasakaalus tugeva kontsentratsiooniga madala ja kõrge molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekule, pakub see naha pindmiste ja sügavate kihtide kohest niisutust. Madala molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekulid tungivad sügavatesse nahakihtidesse, andes rohkem pingul, värskema ja silmnähtavalt elava naha pikemaks ajaks. Kõrge molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekulid pakuvad kohest intensiivset niisutust naha pinnakihtides.
Elevust tekitas ka vananemismärke vähendav ja tõstev seerum näole. See revolutsiooniline toode tõstab hetkega silmnähtavalt nahka ja vähendab nähtavaid vananemismärke. Tund aega pärast kasutamist silub tõstev seerum nahapinna tekstuuri, andes meeldivalt ühtlasema jume.
Super Anti-Aging silmakreem, mis tõesti annab kohe ja kauakestvad võimsad vananemisvastased tulemused. Selles tootes on kasutatud unikaalset biomimeetilist valemit, mis kaitseb silma ümbruse õrna naha kaitsefunktsioone. Kreemis on kasutatud väärtuslikke vananemisvastaseid koostisosi, mis toetavad naha füsioloogilist mehhanismi, mis vananedes nõrgeneb. Pärsia siidipuu ekstrakt toetab nahka, tõstes ülemist silmalaugu, ja aitab vähendada varesejalgu, tumedaid ringe, kotte ja paistetust. Hobukastaniõied kaitsevad silmaümbruse kortsude tekkimise eest ning pinguldavad ja siluvad nahka. Hüaluroonhape tagab võimsa niisutuse ja Korea ženšenn toetab kollageeni tootmist. Võimsatel vananemisvastastel koostisosadel on tugev oksüdeerumisvastane toime ning need aitavad vähendada peeneid jooni ja kortse. Regulaarne kasutamine annab elava ja noorusliku naha. Selle silmakreemi koostis on rikkalikum kui Dr. Barbara Sturmi originaalsel silmakreemil ja samad eelised, mis on teistel Dr. Barbara Sturmi Super Anti-Aging toodetel.
Tutvu kogu Dr. Barbara Sturmi valikuga Tallinna Kaubamajas või Kaubamaja veebipoes kaubamaja.ee!
Nagu paljud armastatud moemärgid, on ka ATP Atelier alguse saanud sõprusest. Maj-La Pizzelli ja Jonas Clason on pikaaegsed sõbrad, kes veetsid oma suvepuhkuseid alati koos Lõuna-Itaalias Otrantos. 2011. aastal lõid nad koos ATP Atelieri – aksessuaaribrändi, mille kõik nahast tooted valmivad käsitööna Toscanas, kus hoitakse au sees sajanditepikkust nahatöökultuuri.
Brändi eesmärk on algusest peale olnud disainida kingi ja aksessuaare, mida saab kanda igal pool – olgu see Stockholmis, New Yorgis või puhkusel mõnes Itaalia väikelinnas. Tulemuseks on tooted, mis on klassikalise joonega, kuid samas vaieldamatult isikupärased.
Ja mida üldse tähendab “ATP”? Väga meeleolukalt – All Tomorrow’s Parties.
Tutvu brändiga Tallinna Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee!
Hooajale kohaselt viib House of Dagmari sügistalvine kollektsioon meid põhjamaise elegantsi ja modernse naiselikkuse ristteele. Vormide ja vastanduste mängus on traditsiooniline rätsepatöö ning drapeering saanud pehmema ja tänapäevasema tõlgenduse. Kollektsiooni iseloomustab struktuuri ja vabaduse tasakaal, läbikumavad, ent ka katvad kangad, kihilisus ning dünaamilised tekstuurid.
Kaubamajja jõudnud kollektsiooni värvipalett on sügavalt mahe ja samas ootamatuid sähvatusi täis: tummised pruunid, mustad ja hallid toonid põimuvad kahvatu roosa helguse ning elava punase energiaga.
Tutvu House of Dagmari sügistalvise kollektsiooniga galeriis ja Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas!