Ilumaanidele ei ole Saksamaalt pärit Barbara Sturmi nimi kindlasti võõras. On ta ju tuntud nii omanimelise kosmeetikasarja kui ka vägagi omanäoliste näohoolduste poolest. Vampiirihooldusest olete kuulnud? Just selle Dr. Barbara Sturm omal ajal kuulsaks tegigi. Kuidas aga jõudsid kultusstaatusesse tema tooted? See käis vägagi loogilist teed mööda.
Eks sellel vampiirihooldusel oli siingi oma roll mängida. Nimelt arendas Dr. Sturm 2002. aastal välja „MC1”-näokreemi, milles oli kokku segatud… ikka patsiendi enda töödeldud ja puhastatud veri! Kreemi kuulus ka niisutav annus sheavõid ning selle said patsiendid endaga koju kaasa võtta. Need olid esimesed katsetused ilutoodete vallas ning omajagu arendustööd hiljem, 2014. aastal sündis juba Dr. Barbara Sturmi ilukaubamärk.
See, mis eristab Dr. Barbara Sturmi teistest kuulsatest iluarstidest on ilufilosoofia, mis kõlab tegelikult väga lihtsalt — kreemidesse ega seerumitesse ei ole lisatud midagi, mida nahk ei vaja. Tema kosmeetikatooted sisaldavad naha hoolduseks ja raviks kõrges kontsentratsioonis aktiivseid koostisosi ning loomulikult ei ole neis ka kunstlikke värvi- ega lõhnaaineid või mikroplasti. Dr. Sturm on avalikult välja öelnud, et läbi on saamas aeg, kus nahahoolduses mängis kõige tähtsamat rolli tootele tehtud turundus. „Oleme jõudmas aega, kus nahahooldus arvestab iga tarbija individuaalsuse ja nahahooldusvajadustega,” ütles ta.
Muidugi täiesti turundusvabalt poleks Barbara ehk nõnda kiiresti nii ikooniliseks saanud. Peale selle, et Barbara jagab sotsiaalmeedias seda, millises heas seisus tema kui 48-aastase naise näonahk oma tooteid kasutades on, teevad seda ka maailmakuulsad kaunitarid. Tema tooteid on avalikult kiitnud nii Rosie Huntington-Whiteley, Hailey Bieber, Emily Ratajkowski, Kate Hudson kui paljud-paljud teised. Lisaks sellele on Dr. Barbara Sturm välja töötanud #SturmGlow näohooldused, mis ühelt poolt tutvustavad Dr. Barbara Sturm Boutique & Spa klientidele tema tooteid, aga ka harivad selles osas, millistest etappidest peaks üks õige näohooldus koosnema ning milliseid muutusi elustiil meie näonahas kaasa toob. Meeleldi jagab ta kulda väärt ilunõuandeid ka oma sotsiaalmeediakontol, seega soovitame sellel rohkem kui poole miljoni jälgijaga kanalil – @drbarbarasturm – silma peal hoida.
Alustuseks muidugi hüaluroonhappega seerumist, mis on Dr. Barbara Sturmi nahahooldustoodete süda (ja Barbara enda suurim lemmik). Sisaldades tasakaalus tugeva kontsentratsiooniga madala ja kõrge molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekule, pakub see naha pindmiste ja sügavate kihtide kohest niisutust. Madala molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekulid tungivad sügavatesse nahakihtidesse, andes rohkem pingul, värskema ja silmnähtavalt elava naha pikemaks ajaks. Kõrge molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekulid pakuvad kohest intensiivset niisutust naha pinnakihtides.
Elevust tekitas ka vananemismärke vähendav ja tõstev seerum näole. See revolutsiooniline toode tõstab hetkega silmnähtavalt nahka ja vähendab nähtavaid vananemismärke. Tund aega pärast kasutamist silub tõstev seerum nahapinna tekstuuri, andes meeldivalt ühtlasema jume.
Super Anti-Aging silmakreem, mis tõesti annab kohe ja kauakestvad võimsad vananemisvastased tulemused. Selles tootes on kasutatud unikaalset biomimeetilist valemit, mis kaitseb silma ümbruse õrna naha kaitsefunktsioone. Kreemis on kasutatud väärtuslikke vananemisvastaseid koostisosi, mis toetavad naha füsioloogilist mehhanismi, mis vananedes nõrgeneb. Pärsia siidipuu ekstrakt toetab nahka, tõstes ülemist silmalaugu, ja aitab vähendada varesejalgu, tumedaid ringe, kotte ja paistetust. Hobukastaniõied kaitsevad silmaümbruse kortsude tekkimise eest ning pinguldavad ja siluvad nahka. Hüaluroonhape tagab võimsa niisutuse ja Korea ženšenn toetab kollageeni tootmist. Võimsatel vananemisvastastel koostisosadel on tugev oksüdeerumisvastane toime ning need aitavad vähendada peeneid jooni ja kortse. Regulaarne kasutamine annab elava ja noorusliku naha. Selle silmakreemi koostis on rikkalikum kui Dr. Barbara Sturmi originaalsel silmakreemil ja samad eelised, mis on teistel Dr. Barbara Sturmi Super Anti-Aging toodetel.
Tutvu kogu Dr. Barbara Sturmi valikuga Tallinna Kaubamajas või Kaubamaja veebipoes kaubamaja.ee!
Allpool leiad ehetetrendid, mis iseloomustavad sügist 2025 – ja mis panevad iga ehtelaeka uuel hooajal särama.
Kollane kuld on tagasi, suurejooneliselt
Sügise kõige mõjusam trend räägib vormist – ja mahust. Kui viimased hooajad kuulusid minimalistlikule hõbedale, siis nüüd on aeg tagasi pöörduda kulda: sooja, sügava ja enesekindla. Kullatoonides moeehted on muutunud suuremaks, julgemaks ja on isegi veidi “puhvis” – justkui oleks ehe teinud sügava hingetõmbe. Sif Jakobsi uue kollektsiooni voolavad siluetid ja Aleksandr Veni arhitektuursed disainid tõestavad, et ehe võib olla sama ekspressiivne kui kunstiteos. Sarnast energiat kannab ka Eesti disainer Sigrid Kuusk, kelle skulpturaalsed vormid sulanduvad kuldse soojusega ühte.
Värvid, mis soojendavad
Sügise värvipalett peegeldub ka ehetes. Kui pruun ja kollane loovad klassikalise, vaoshoitud luksuse, siis roosa ja punane toovad kaasa energiat ja sära. Swarovski on sel sügisel taaskord tõestamas, et “rohkem on rohkem” – eriti, kui kombineerida ühes ehtes mitu vääriskivi ja tooni. Roosa ja punane koos on ootamatu, kuid erakordselt mõjuv duett, eriti kui see sobitada see rõivamoes valitseva burgundiapunasega. Värvilised vääriskivid annavad ka klassikalisele kullale uue elu – ja muudavad iga detaili isikupäraseks pilgupüüdjaks.
Talismanide energia
Kui ehe võiks rääkida, jutustaks see sel sügisel mitmeid lugusid. Nullindate boho-võbe on tagasi – kihiti kantavad kuldehted, loomaripatsid, taimemotiivid ja sodiaagisümbolid. Kõik see on natuke nostalgiline, natuke müstiline ja täielikult isiklik.
Thomas Sabo ja Fossil pakuvad rikkalikult talismane neile, kes soovivad kanda oma lugu, samas kui Eesti bränd Flame annab võimaluse kombineerida eri elemente just nii, nagu hing ihkab. Ja kui süda tõmbab romantilisema suuna poole, siis puhvis südamed on selle hooaja pehmeim viis armastust väljendada.
Leia oma selle sügise ehtetrendid Goldtime esinduspoodides, kus kuni 19. oktoobrini on kõik vääriskiviga kuldehted -25%. Goldtime’i värskeimad kollektsioonid on väljas ka Tallinn Fashion Weekil, mis leiab aset 22.–24. oktoobril.
„Uus kollektsioon kannab endas meie klassikalist Vagabondi esteetikat – ajatuid disaine, mis keskenduvad detailidele ja üllatustele,“ ütleb brändi Vagabond disainitiim. „Iga paar on loodud inspireerima ja olema kantav – ajatu kvaliteet ja kaasaegne stiil käsikäes.“
Kollektsiooni läbib Vagabondi iseloomulik tänapäevasus – kergelt robustne, ent alati elegantne. Reljeefsed nahad, statement-pannaldega elemendid ja viimistlemata servad annavad naiselikele siluettidele jõulisema olemuse.
Hooajale kohaselt on ennekõike fookuses saapad: paeltega paarid saavad vintage’i mõjutustega uuenduskuuri, uued kõrged mudelid mängivad ratsasaabaste ja lõdvalt langevate siluettidega, ning hooaja pilgupüüdjad on üle põlve ulatuvad saapad. Muidugi pole kuhugi kadunud ka loafer’id, derby-kingad ja Mary Jane’id.
Tutvu nopetega kollektsioonist galeriis!
Jalatsimärgi Vagabond tänavune sügistalvine kollektsioon ootab avastamist Kaubamaja Kingamaailmas ja veebipoes kaubamaja.ee.