Foto: Dr. Barbara Sturm

Miks meile meeldib Dr. Barbara Sturm?

Kui meieni jõudsid kuuldused sellest, et Kaubamajja on müügile jõudnud legendaarse Dr. Barbara Sturmi kosmeetikatooted, siis teadsime kohe, et peame oma käed neile külge saama. Miks? Sest on ju teada tõde, et „behind every radiant red-carpet face, there’s a bottle or two of Dr. Barbara Sturm serum”.

Ilumaanidele ei ole Saksamaalt pärit Barbara Sturmi nimi kindlasti võõras. On ta ju tuntud nii omanimelise kosmeetikasarja kui ka vägagi omanäoliste näohoolduste poolest. Vampiirihooldusest olete kuulnud? Just selle Dr. Barbara Sturm omal ajal kuulsaks tegigi. Kuidas aga jõudsid kultusstaatusesse tema tooted? See käis vägagi loogilist teed mööda.

Eks sellel vampiirihooldusel oli siingi oma roll mängida. Nimelt arendas Dr. Sturm 2002. aastal välja „MC1”-näokreemi, milles oli kokku segatud… ikka patsiendi enda töödeldud ja puhastatud veri! Kreemi kuulus ka niisutav annus sheavõid ning selle said patsiendid endaga koju kaasa võtta. Need olid esimesed katsetused ilutoodete vallas ning omajagu arendustööd hiljem, 2014. aastal sündis juba Dr. Barbara Sturmi ilukaubamärk.

See, mis eristab Dr. Barbara Sturmi teistest kuulsatest iluarstidest on ilufilosoofia, mis kõlab tegelikult väga lihtsalt — kreemidesse ega seerumitesse ei ole lisatud midagi, mida nahk ei vaja. Tema kosmeetikatooted sisaldavad naha hoolduseks ja raviks kõrges kontsentratsioonis aktiivseid koostisosi ning loomulikult ei ole neis ka kunstlikke värvi- ega lõhnaaineid või mikroplasti. Dr. Sturm on avalikult välja öelnud, et läbi on saamas aeg, kus nahahoolduses mängis kõige tähtsamat rolli tootele tehtud turundus. „Oleme jõudmas aega, kus nahahooldus arvestab iga tarbija individuaalsuse ja nahahooldusvajadustega,” ütles ta.

Muidugi täiesti turundusvabalt poleks Barbara ehk nõnda kiiresti nii ikooniliseks saanud. Peale selle, et Barbara jagab sotsiaalmeedias seda, millises heas seisus tema kui 48-aastase naise näonahk oma tooteid kasutades on, teevad seda ka maailmakuulsad kaunitarid. Tema tooteid on avalikult kiitnud nii Rosie Huntington-Whiteley, Hailey Bieber, Emily Ratajkowski, Kate Hudson kui paljud-paljud teised. Lisaks sellele on Dr. Barbara Sturm välja töötanud #SturmGlow näohooldused, mis ühelt poolt tutvustavad Dr. Barbara Sturm Boutique & Spa klientidele tema tooteid, aga ka harivad selles osas, millistest etappidest peaks üks õige näohooldus koosnema ning milliseid muutusi elustiil meie näonahas kaasa toob. Meeleldi jagab ta kulda väärt ilunõuandeid ka oma sotsiaalmeediakontol, seega soovitame sellel rohkem kui poole miljoni jälgijaga kanalil – @drbarbarasturm – silma peal hoida. 

Millistest toodetest sattusime aga meie enim vaimustusse?

Alustuseks muidugi hüaluroonhappega seerumist, mis on Dr. Barbara Sturmi nahahooldustoodete süda (ja Barbara enda suurim lemmik). Sisaldades tasakaalus tugeva kontsentratsiooniga madala ja kõrge molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekule, pakub see naha pindmiste ja sügavate kihtide kohest niisutust. Madala molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekulid tungivad sügavatesse nahakihtidesse, andes rohkem pingul, värskema ja silmnähtavalt elava naha pikemaks ajaks. Kõrge molekulaarse kaaluga hüaluroonhappe molekulid pakuvad kohest intensiivset niisutust naha pinnakihtides.

Elevust tekitas ka vananemismärke vähendav ja tõstev seerum näole. See revolutsiooniline toode tõstab hetkega silmnähtavalt nahka ja vähendab nähtavaid vananemismärke. Tund aega pärast kasutamist silub tõstev seerum nahapinna tekstuuri, andes meeldivalt ühtlasema jume.

Super Anti-Aging silmakreem, mis tõesti annab kohe ja kauakestvad võimsad vananemisvastased tulemused. Selles tootes on kasutatud unikaalset biomimeetilist valemit, mis kaitseb silma ümbruse õrna naha kaitsefunktsioone. Kreemis on kasutatud väärtuslikke vananemisvastaseid koostisosi, mis toetavad naha füsioloogilist mehhanismi, mis vananedes nõrgeneb. Pärsia siidipuu ekstrakt toetab nahka, tõstes ülemist silmalaugu, ja aitab vähendada varesejalgu, tumedaid ringe, kotte ja paistetust. Hobukastaniõied kaitsevad silmaümbruse kortsude tekkimise eest ning pinguldavad ja siluvad nahka. Hüaluroonhape tagab võimsa niisutuse ja Korea ženšenn toetab kollageeni tootmist. Võimsatel vananemisvastastel koostisosadel on tugev oksüdeerumisvastane toime ning need aitavad vähendada peeneid jooni ja kortse. Regulaarne kasutamine annab elava ja noorusliku naha. Selle silmakreemi koostis on rikkalikum kui Dr. Barbara Sturmi originaalsel silmakreemil ja samad eelised, mis on teistel Dr. Barbara Sturmi Super Anti-Aging toodetel.

Tutvu kogu Dr. Barbara Sturmi valikuga Tallinna Kaubamajas või Kaubamaja veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Havaianas

7 põnevat fakti maailma populaarseima plätubrändi kohta

Kui rääkida suvest, rannast ja muretust olemisest, siis kerkib paljudele silme ette üks kindel detail – värvilised, kerged ja ajatud Havaianase plätud. Brasiiliast pärit bränd on tõusnud tagasihoidlikust algusest tõeliseks ikooniks, mida kantakse nii liivarannas kui ka moenädalatel. Siin on seitse põnevat fakti, mis teevad Havaianasest enamat kui lihtsalt plätupaar.

1. Juured ulatuvad Jaapanisse

Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.

2. Nimi viitab Havaile

Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.

3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas

Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“

4. Moerevolutsioon 1990ndatel

Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.

5. Kõik kannavad Havaianaseid

Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.

6. Disainikoostööd tippmoemärkidega

Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.

7. Ka kuulsuste lemmik

Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.

Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.

Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rhode

Kultusbränd Rhode tuli meile sammukese lähemale

Hailey Bieberi loodud nahahooldusbränd Rhode on lõpuks jõudnud siiapoole ookeani – ja seda isegi Läänemere äärde. Nimelt saab alates käesolevast nädalast brändi (üli)populaarseid tooteid tellida ametlikust veebipoest seitsmesse uude Euroopa riiki, sealhulgas Rootsi, Taani ja Soome.

Kes vajab taustainfot, siis seni vaid piiratud piirkondades kättesaadav olnud Rhode on kogunud ülemaailmset tuntust oma minimalistliku esteetika ning tõhusate, kuid lihtsate toodetega, nagu huulepalsamid ja niisutav Glazing Milk. Uutele turgudele laienemine on osa strateegiast tuua brändi lähemale lojaalsetele fännidele üle maailma ning Skandinaaviasse jõudmisel on selles oluline samm.

Eestisse otsetellimine paraku veel võimalik ei ole, ent naaberriikide kaudu on brändi kultustoodeteni jõudmine nüüd märksa lihtsam.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid