Foto: Herkki Erich Merila

MIDAGI HÄRRADELE: Baltmani sügis/talv 2017 kampaania ühes Andre van Noordiga

Baltmani tänavuse sügistalvise hooaja kampaanianäoks on Hollandi tippmodell Andre van Noord, kes alustas oma karjääri 21. aastaselt ja on teinud koostööd nii maailmakuulsate brändide kui ka tippfotograafidega, sealhulgas Hedi Slimane and Peter Lindberghiga. Seekordsed kampaaniafotod valmisid koos Herkki Erich Merilaga müstilises Lahemaa rahvuspargis.

Eesti ühe hinnatuima meestemoe brändi Baltmani sügistalvine kollektsioon kannab endas põnevat kooslust Skandinaavialikust puhtusest ning Vahemeremaade rikkalikkusest, põhjamaisest disainist ning Itaalia parimatest kangastest. Just Lahemaa rahvuspargi ürgse ja samblarohke männimetsa valisid fotograaf Herkki Erich Merila ning Baltmani peadisainer Aivar Antonio Lätt pildistamise paigaks põhjusel, et selles on midagi väga mehelikku ja kartmatut, samas ausat ja puhast  –  samu märksõnu kannab endas ka Baltman.

Ühtlasi on Baltmani sügis/talv 2017 kollektsioonis esindatud palju metsatoone ja küpseid maavärve, mis mängivad kollektsioonis olulist rolli – männiokkarohelisele, mingibeežile, türkiisrohelisele ja lasuriidisinisele lisavad aktsenti öölilla, tulipunane ja pronksjad kullatoonid. Tutvu kollektsiooniga allolevas galeriis!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Closed

Moebränd CLOSED on maandunud Kaubamaja Naiste- ja Meestemaailma

Moemärgi Closed lugu sai alguse 1978. aastal, kui prantsuse moedisainerid Marithé ja François Girbaud rajasid brändi, mis tõi moemaailma värske hingamise. Brändi fookus oli algselt teksadel ning nende eristuvate detailide tõttu saavutas Closed kiiresti kultusliku järgijaskonna. 1980ndatel kandsid Closedi loomingut nii Tupac Shakur, George Michael kui ka Will Smith.

Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.

Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.

Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.

Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Mia Tohver

HANNES RÜÜTEL, südasuvi ehteis ja eheduses

Vaid mõned kuud tagasi esitles moemärk HANNES RÜÜTEL oma esimest ehetekollektsiooni “OIU”, mis peidab endas moemärgi asutaja Hannese helgeid mälestusi, soojust ja nostalgiat. Needsamad märksõnad kandusid edasi värskelt ilmavalgust näinud südasuvisesse fotomaagiasse – hetke, mil looduse lopsakus ja päikese paitus mõjuvad kõige ehedamalt.

Fotograaf Mia Tohveri jäädvustatud seeria seob üheks tervikuks hiljuti lansseeritud ehetekollektsiooni ja moemärgi HANNES RÜÜTEL unisex touch’iga rõivad. “Hannese looming oli sellesse sooja suveõhtusse loodud – kõik toonid, tekstuurid ja valgussillerdused sulasid kaamera ees kokku ühtseks maailmaks, justkui oleks võetud pipetiga värve ümbrusest ja seatud need kollektsiooni värvigammasse. Ja sellele kõigele puhus elu sisse modellide Elina ja Jürgeni mänguline energia,” kirjeldab Mia.

Tutvu kõnealuse seeriaga galeriis!

Moemärgi HANNES RÜÜTEL esinduskauplus asub Telliskivi Loomelinnakus aadressil Telliskivi 60A/3, Tallinn. Uuri lisa hannesruutel.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid