Nimelt on INUIKII valmis saanud kolme uue ekstravagantse tossumudeliga – Colette, Maribella ja Levy – mis täiendavad suurepäraselt brändi seni populaarseimat mudelit, Matildat. Uued mudelid on saadaval erinevates versioonides, värvikombinatsioonides ja mustrites, pakkudes seeläbi mitmekülgseid stiliseerimisvõimalusi. Olgu tegemist madala või kõrge platvormiga versiooniga, erinevate värvikombinatsioonide või kangamustritega – igaühel neist on “oht” kujuneda lemmikuks. Olgu siinkohal ka lisatud, et INUIKIIle iseloomulike platvormtaldadega jalatsid on hoolimata nende robustsest välimusest üllatavalt kerged, sest nende tallad on valmistatud termoplastilisest looduslikust kummist.
“Matilda suure nõudluse tõttu otsustasime, et keskendume rohkem just tossudele,” sõnab INUIKII kaasasutaja Alessio Maag. “Algusest peale oli meile selge, et INUIIKII DNA peab olema uutes mudelites tuntav ja nähtav. Seetõttu said tallad niiöelda robustsemad.” Maag lisab, et kuigi bränd on peamiselt tuntud külma ilma jalatsite poolest, on nad nüüd palju enamat kui lihtsalt talvejalanõude bränd. “Soovime seda sõnumit ka välismaailmale edastada.”
Tutvu INUIKII kevad/suvi 2024 kollektsiooni tossudega galeriis!
Kollektsioon ise on juba saadaval veebilehel inuikii.com ja valitud edasimüüjate juures.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.