Üks suurepärane moodus seda teha on kinkida midagi meeldejäävat. Samas – kuigi see ei kehti alati – võib täiusliku kingituse leidmine ühele meesterahvale olla kurikuulsalt keeruline. Seetõttu toomegi täna teieni Goldtime’i valikust hulganisti inspireerivaid ideid, mis sobivad ideaalselt üheks eriliseks isadepäeva kingituseks. Olgu isa maitsekate ehete kandja või eelistagu hoopis praktilist käekella, nagu öeldakse – Goldtime has got you covered!
Galeriist leiad Goldtime’i loodud brändi The Man ehted, mida iseloomustavad julged disainivormid ja kvaliteetsed materjalid. The Man brändi kollektsioon „Fashion” on mõeldud saatma kandjat nii igapäevastes hetkedes kui ka olema kaaslaseks seikluste laineharjal. Kollektsioon „Classic” on loodud linnaelu tempoga sammu pidamiseks ning kaasaegse stiili kehastuseks. Ajatut elegantsi ja stiiliklassikat põimib endasse kollektsioon „Luxury”, mille ehted on disainitud kestma põlvi ning väljendama stiilset enesekindlust elu kõige olulisematel hetkedel.
Samuti on kingigaleriis esindatud Goldtime’i kellaperekonna värskeim täiendus – ajatult stiilne GANT, mille iga käekell esindab täpsust, kvaliteeti ja tähelepanu detailidele, mis on kogu GANTi kaubamärgi aluseks. Need käekellad on mitmekülgsed, vastupidavad ja mõeldud kestma aastaid, pakkudes nii stiili kui ka usaldusväärset ajamõõtmist.
Kui otsite isale kingituseks käekella, mis lisab välimusele killukese luksuslikkust ja elegantsi ning vastab samal ajal kõrgetele kvaliteedistandarditele, siis ootab uudistamist ka moemärgi BOSS meestekäekellade kollektsioon. Brändi BOSS käekellad on rohkem kui lihtsalt ajamõõdikud – need on osa meeste aksessuaaride universumist, kus täpsus, stiil ja funktsionaalsus moodustavad ühe harmoonilise terviku.
Et Šveitsi käekellade headus on tuntud üle maailma ning märk tõelisest heast maitsest ja kvaliteedi hindamisest, siis loomulikult ei puudu need ka meie galeriist. Goldtime’i valikus esindatud Šveitsi käekellad, Tissot’st Longinesini, pakuvad laia valikut stiile ja disaine, mis sobivad nii formaalseteks sündmusteks kui ka vabaaja hetkedeks.
Seega, laske end inspireerida ja leidke kingitus, mis toob isa näole naeratuse ning näitab talle, kui palju ta teie jaoks tähendab!
1. Juured ulatuvad Jaapanisse
Esimene Havaianase mudel sündis 1962. aastal ja oli inspireeritud Jaapani traditsioonilistest zōri-sandaalidest. Zōri’dele iseloomulik riisiteraline muster kandus üle ka Havaianase kummitallale, millest on saanud brändi äratuntav tunnusmärk.
2. Nimi viitab Havaile
Kuigi Havaianas on sündinud Brasiilias, viitab selle nimi hoopis Havaile – „havaianas“ tähendab portugali keeles… „hawailane“. See peegeldab elujaatavat, murevaba ja troopilist elustiili, mida bränd juba algusest peale kehastab.
3. Pea iga brasiillane ostab vähemalt ühe paari aastas
Brändi populaarsus kodumaal on peaaegu müstiline – hinnanguliselt ostab iga kolmas brasiillane aastas vähemalt ühe paari Havaianase plätusid. Kokku müüakse Brasiilias igal aastal üle 200 miljoni paari. Brändi kohta on isegi öeldud: „Havaianas is the official uniform of all Brazilians.“
4. Moerevolutsioon 1990ndatel
Algusaastatel peeti Havaianaseid pigem tööjalanõudeks, mida kanti maal ja kodus. 1990ndatel tehti aga brändile põhjalik uuenduskuur: tootevalikusse ilmusid uued värvid, mustrid ja mudelid, mis muutsid plätud trendikaks moeaksessuaariks.
5. Kõik kannavad Havaianaseid
Tänaseks on Havaianased esindatud enam kui 100 riigis ning nad on palju enamat kui lihtsalt rannaplätud. Need sobivad linnatänavatele, festivalidele ja isegi moenädalatele.
6. Disainikoostööd tippmoemärkidega
Läbi aastate on Havaianas teinud koostööd mitme luksusmärkide ja disaineriga, sealhulgas Valentino, Dolce & Gabbana, Missoni ja taanlaste ROTATE. Kusjuures, just Kopenhaageni moenädal oli esimesi, kus Havaianased tänavamoepilti ilmusid ja seeläbi (taaskord) viraalseks läksid.
7. Ka kuulsuste lemmik
Jennifer Lopez, Gigi Hadid, Reese Witherspoon ja paljud teised on märgatud Havaianaseid kandmas nii vabal ajal kui ka reisidel. Plätud on saanud sümboliks lõõgastusest, stiilist ja lihtsast, ent läbimõeldud maitsest.
Seega, Havaianas pole lihtsalt jalanõu – see on elustiil. Pole siis ime, et see lihtne plätu on kasvanud kultusobjektiks, mida tuntakse ja armastatakse kogu maailmas.
Eestis ootavad Havaianased avastamist Tallinna ja Tartu Kaubamajas, samuti veebipoes kaubamaja.ee!
„Meie disainid on mõeldud neile, kes soovivad elada kooskõlas keskkonnaga ja väärtustavad klassikalist ilu, ajatut lõiget ja looduslikke kangaid. Me toodame ainult nõudluse alusel ja jääkidevabalt, et iga ese oleks teadlik valik ja samas ka südamega loodud,” kirjeldab Leena.
Kõik Muulini rõivad valmivad Eestis oma ala meistrite käe all, kasutades üksnes sertifitseeritud loodussõbralikke kangaid (OEKO-TEX / GOTS). Just sellesse läbimõeldud ja sihipärasesse maailma astus mõned aastad tagasi ka Liisa Karjahärm – restoranipidaja, moearmastaja, ema ja Muulini kauaaegne modell.
„Liisa tuli Muulini tiimi kolm aastat tagasi ja temast sai kiiresti palju enamat kui lihtsalt meie modell,” meenutab Leena. „Ta kandis meie riideid kõige sagedamini, proovis esimesena uusi mudeleid ning oli alati valmis tulema pildistamistele – isegi siis, kui kõik tuli otsustada viimasel hetkel. Ta on inspireeriv, loova mõtlemisega ja alati valmis kaasa mõtlema.”
Koostöö kulmineerus loomuliku sammuna – ühiselt loodud rannapuhkuse kapselkollektsiooniga, mis sündis soovist pakkuda midagi vaba, mugavat ja kandjat toetavat. Rõivaid, mida tahaks alati reisile kaasa pakkida.
„Minu suur armastus Muulini vastu saigi alguse nende komplektidest,” räägib Liisa. „Ma olen täielik set’i-Liisa* Mul on garderoobis lausa eraldi osa, kus ripuvad kõikvõimalikud komplektid – lühikesed püksid ja triiksärgid, seelikud ja topid. Mind võlus Muulini juures kohe see, et nad loovad samast kangast kombineeritavaid esemeid, mida saab kanda nii koos kui eraldi. Just sellised rõivad leidsid tee ka meie kollektsiooni.”
Kuigi koostööd hakati planeerima sügisel, jõuti loomulikult suverõivasteni. „Eestis on väga keeruline hooajaväliselt suverõivaid leida – eriti midagi, mis oleks mugav, esteetiline ja vastutustundlikult toodetud. Meil tekkis tunne, et Muulin võikski olla see bränd, kelle valikust leiab kuurort-rõivaid aasta ringi, mitte ainult suvekuudel,” selgitab Liisa.
Kollektsioon, mis valmis kahe naise sünergiast ja jagatud väärtustest, kannab endas Muulini selget esteetikat: ajatut joont, looduslikku kangast, ausat tootmist ja läbimõeldud funktsionaalsust. Ning samal ajal ka Liisa energiat – elujaatavat, isiklikku ja mängulist lähenemist rõivastele, mis ei määra inimest, vaid liiguvad temaga kaasa.
14 esemest koosnevat Muulin x Liisa kapselkollektsiooni saab eeltellida muulin.com veebipoest alates 14. juulist.
Tutvu kollektsiooniga galeriis!