Küsimusele, mis teeb naise ilusaks või eriliseks, vastab Merle kõhklemata: „Iga naine on ilus. Punkt.“ Ta lisab, et inimese teeb ilusaks armastus – nii iseenda, teiste inimeste kui ka üldiselmalt elu vastu. „Enesekindlad inimesed on atraktiivsed ja et enesekindel olla, tuleb end hoida ja hellitada. Kui naine tunneb end hästi, on hoolitsetud ja enesekindel, siis ta püüabki koheselt pilku.“
Merle vastus ei ole üllatav – enesekindlus on ilu ja enesehinnangu alus. Enda eest hoolitsemine aitab kaasa ühelt poolt hea väljanägemise ja teisalt ka enesekindluse saavutamisel ja säilitamisel. „Näonahk on justkui inimese visiitkaart ning see, kuidas nahk välja näeb, mõjutab ka enesekindlust,“ lausus Merle, keda paneb end enesekindlalt tundma muuhulgas ka Eucerini Hyaluron-Filler + Elasticity sarja apteegikosmeetika.
Kosmeetikatooted peaksid panema end oma kehas hästi tundma
„Näitlejana puutun sageli kokku grimmiga, millel on näonahka kuivatav toime,“ rääkis Merle. „Mulle meeldib mõelda, et toataime ju ikka kastad – kui ei kasta, näed, mis taimega juhtub. Inimesega on täpselt samamoodi,“ kirjeldab ta. Seetõttu on kvaliteetsed näohooldustooted tema iluvaramus alati olemas, et välimus püsiks särav, vaatamata grimmile. Eucerini tooteid on Merle kasutanud juba pikalt ning tema lemmikuks on Hyaluron-Filler +Elasticity sari.
Selle sarja koostisosad hõlmavad hüaluroonhapet ja arktiini, mis töötavad koos, et pakkuda intensiivset niisutust, toetada kollageeni tootmist, parandada naha elastsust ja tugevust. Uuendatud koostisega seeria tooted sisaldavad tiamidooli, mis aitab tõrjuda naha vananemistunnuseid, näiteks pigmendilaikusid. Kuna naha kollageeni tootmine langeb koos vanusega, on Hyaluron-Filler +Elasticity seeria tooted suunatud naistele alates 50. eluaastast, et nahka toita ja tervislikuna hoida. Tooted on dermatoloogiliselt testitud ja sobivad tundlikule nahale.
Merle Palmiste ütleb, et ta armastab sarja efektiivsust tema naha nooruslikkuse säilitamisel. „Ma olen kasutanud Eucerini Hyaluron-Filler +Elasticity sarja juba mõnda aega ja tõesti armastan seda, kuidas need tooted mu nahale mõjuvad. Minu meelest on oluline, et kasutatavad seerumid ja kreemid paneksid mind oma kehas hästi tundma ning neid tooteid kasutades ma täpselt nii tunnengi,“ naerab ta. Tema kosmeetikakollektsiooni kuuluvad seerum, päeva- ja öökreem, silmaümbruskreem ning kätekreem. „Need on mul kogu aeg kasutusel.“
Mis paneb tuntud näitlejat end hästi tundma? „No kasvõi näiteks see, kui päike paistab. Aga samas mulle meeldib ka vihm. See vaheldus!“ Vahelduste nautimist toetab ka seeria päevakreem, mis kaitseb nahka päikese kahjulike mõjude eest SPF 15 ja UVA-kaitse abil. Päevakreemi juures toob Merle esile selle lõhna: „Tänapäeval on küll ilma parfüümita tooted üsna levinud, aga mulle meeldib, kui kreemil on hea lõhn. Mitte küll liiga tugev, ent siiski tajutav.“
Inimese teeb ilusaks armastus
Merle sõnul paneb inimese kiirgama armastus. Samas ei leia ta, et see oleks kuidagi piiratud armastusega partneri või laste vastu, vaid ka iseenda vastu. „Ja sealt saab kõik alguse,“ mõtiskleb ta. „Huvi elu vastu ning armastus iseenda ja teiste vastu teevadki inimese ilusaks.“
Oma elegantse enesekindluse ning pikaaegse näitlejakarjääri tõttu on Merle pälvinud paljude inimeste tähelepanu ja kiidusõnu. „Iga komplimenti on tore saada.“ Viimasel ajal on tema käest mitmel korral küsitud: „Merle, kuidas sa nii hea välja näed?“ või „Merle, mis kreemi sa kasutad?“ Merle naerab: „No ma arvan, et ma ei peagi vastama – te kõik teate, mis kreemi ma kasutan.“
Milliseid trende meestele tänavune sügishooaeg toob? Goldtime teab vastust.
Ei ole saladus, et Eesti mehed on aksessuaaride kandmises muutunud üha julgemaks – eriti kui jutt käib käeehetest. Lihtne nahkrihm või mustast metallist käevõru võib kanda endas rohkem tähendust, kui esmapilgul paistab. Trendid soosivad kihilist kandmist: mitu erinevat materjali ja tekstuuri ühes koos loovad isikupärase ja pingevaba tulemuse.
Animaalsed motiivid
Looma- ja taimemustrid on jõudnud ka meeste ehete maailma. Need sümboliseerivad jõudu, kaitset ja vabadust – väärtusi, mis kõnetavad meest, kes ei pelga näidata oma sisemist energiat. Olgu see Thomas Sabo käevõru panteriga või krokodilliga sõrmus, mille kujundus vihjab looduse rütmile – need detailid annavad välimusele jõulise ja iseloomuliku nüansi.
Must minimalism
Minimalism ei tähenda tagasihoidlikkust. Vastupidi – mustad metallid ja puhtad vormid on efektsed just oma lihtsuses. Need aksessuaarid, mida pakuvad nii The Man, Diesel kui Emporio Armani brändid, on korraga nii soliidse kui mässulise mehe valik, sobides ülikonna manseti kõrvale, aga ka nahkjaki alla. Ajatu ja universaalne must toon ei küsi olukorda ega aastaaega – see lihtsalt sobib.

Kell kui iseloomu peegel
Käekell jääb alati meeste aksessuaarimaailma keskmesse. Olgu eelistuseks klassikaline Šveitsi disain, sportlik nutikell või robustsem Casio kronograaf – kell on rohkem kui ajamõõdik, see on hoiak. Goldtime’i valikust leiab mainekaid brände nagu Tissot, Longines, Emporio Armani, mis ühendavad tehnilise täpsuse ja isikupärase disaini – ideaalse tasakaalu mehe jaoks, kes hindab nii funktsionaalsust kui ka esteetikat.
Igavene kaitsetahe
Eesti mehelikule jõule on Goldtime loonud ka midagi sügavamat – The Man “Kaitsetahe” kollektsiooni, mis on austusavaldus riigikaitsele ja neile, kes seisavad meie vabaduse eest. Iga selle kollektsiooni ost toetab Reservväelaste fondi, aidates tõsta Eesti kaitsetahet ja ühtsustunnet.
Parim valik kellasid ja ehteid meestele ootab Goldtime’i kauplustes üle Eesti ja e-poes goldtime.ee.
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!