Foto: Paul Kuimet, Anu Vahtra

Meeldivalt irooniline NO FUN RUGS

Tekstiilidisainer Johanna Ulfsak on loonud uue luksusliku vaibakaubamärgi NO FUN. Nimi on vaibamärgil muidugi irooniline, kuna brändi esimene limiteeritud kollektsioon on hoopis mänguline ja julge.

Eestis käsitööna valminud NO FUN vaibad on loodud mõttega vaataja nägemismeelega trikitada – jättes mulje, nagu põrandale oleks värvi visatud. Laialivalguva vormi taga on aga väga kvaliteetne disaintoode, mille erinevad värvi- ja vormikooslused on hoolikalt läbi mõeldud, et panna need sobima igasse kaasaaegsesse interjööri. Kahtlustame, et tegu on tõelise statement-tootega, mis ei jäta naljalt külmaks ühtegi disainisõpra. Muide, NO FUN avakollektsiooni esitlus toimus vaid mõne nädala eest Pariisis, kanga- ja tekstiilimessi Paris Deco Off’iga samal ajal selleks spetsiaalselt sisse seatud “piraat-showroomis”.

Johanna Ulfsak on õppinud Taanis Koldingi disainikoolis tekstiilidisaini ning Jaapanis Kawashima tekstiilikoolis traditsioonilist kimono kudumist. Samuti on ta oma oskusi täiendanud Saksamaal ja Šveitsis. Lisaks vaipade disainimisele loob Johanna käsitsikootud kangaid ning koostöös Kärt Ojaveega tegutseb ühenduses KO/JU. Muide, eelmisel aastal pärjati naised noore tekstiilikunstniku preemiaga ühise installatsiooni „Live Streams” eest.

NO FUN vaipade kohta leiab lisainfot aadressil www.ulfsak.com, samuti tasub brändi tegemisi jälgida Instagramis.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: H&M Home

Ohoo! Pantone ja H&M Home?

Tänavune kevad tuleb… ütlemata erksavärviline. Vähemalt nii on otsustanud väed ühendanud Pantone ja H&M Home. Kollektsioon keskendub toidu serveerimisele ja hoiustamisele – alates tassidest ja kaussidest kuni lauamattideni välja, rääkimata lõhnavatest, värviküllastest küünaldest.

H&M Home’i ja Pantone ühiskollektsioon toob meieni kaks värvipaletti – “Zesty & Fresh” ja “Sweet & Juicy” – ning pakub erksaid ja maitsekaid toonivalikuid. Niiöelda “elavas ja värskes” paletis ootab ees meeldiv roheline, värske laim ja ere kollane. Rohekad toonid teevad kummarduse loodusele, tuues tasakaalu, rõõmu ja rahu. “Roheline on ideaalne värv meeleolu tõstmiseks ja rahu soodustamiseks, suurepärane lisand koduinterjöörile,” sõnas disainimeeskond. 

“Magusa ja mahlase” kollektsiooni loovad aga vürtsikad punased ja erksad oranžid toonid. Oranž on silmapaistev, julge ja kirglik värv ning loomulikult on sellega tihedalt seotud ka punane, mis on nii armastuse kui ka viha sümbol. Punane on ka parajalt intensiivne värv, mille puhul piisab vähesest. Seega, tarvitage vastutustundlikult.

Kui rääkida esemetest, siis kollektsiooni kuuluvad nii väikesed kui ka suured ruudukujulised taldrikud, mida saab omavahel kombineerida. Serveerimiskausside puhul on saadaval kaks suurust, keskmised oranži ja kollase ning suured punase või helekollasena – olles ideaalsed krõmpsuvateks kevadsalatiteks. Dekoratiivsed, kuju poolest silmapaistvad esemed, hõlmavad jalaga kaussi punases või rohelises toonis, milles eksponeerida puu- või köögivilju, ning klassikalist vaasi, saadaval oranži või helekollasena. Kollektsioonist ei puudu ka erksates toonides tsitruselised lõhnaküünlad.

Tutvuge kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

H&M Home’i ja Pantone uus kollektsioon jõuab valitud poodidesse ning veebipoodi hm.com alates 25. aprillist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Diptyque

Kohvi, küpsised ja Diptyque

Prantsuse parfüümimärk Diptyque, mis on ainuisikuliselt vastutanud lõhnaküünalde muutmise eest staatuse sümboliks, on avalikustanud koostöö Pariisi kohviku Café Verlet’iga. Café Verlet on ikooniline Pariisi kohvik, mis on tegutsenud aastast 1880.

Aromaatse koostöö tulemusena on valminud neli limiteeritud lõhnaküünalt, mis kõik on inspireeritud kohviku menüüst. Esimene küünal on kohvilõhnaline – rikas, pähkline ja veidi puuviljane, vihjates äratavale hommikukohvile. Teised küünlad on Biscuit ja Chantilly, mis on vastavalt inspireeritud Verlet’i küpsetistest ja vahukoorest ning on mõnusalt „võised“. Neljas küünal, Fruits Confits, on kui magus maiuspala, milles on tunda suhkrustatud ploomi ja apelsini noote.

Kollektsiooni teeb eriliseks seegi, et toodete pakendid on disainitud moemaailma lemmikillustraatori Clym Everndeni poolt, kes on varem töötanud selliste nimedega nagu Hermès, Louis Vuitton ja Rolls Royce.

Diptyque’i koostöökollektsioon Café Verlet’iga on saadaval parfüümibrändi veebipoes diptyqueparis.com.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid