Accidental Icon blogi asutaja, 63-aastane Lyn Slater on modellina üles astunud varemgi (on ta ju isegi kirjas modelliagentuuri Elite ridades), seega pole imestada, et Mango valis selle ikoonilise naise teiste modellide sekka, kui asus planeerima tänavusi kampaaniafotosid. Kampaania ise kannab nime „This is a story of uniqueness” ning selle mõte ei ole muu kui austusavaldus kõikidele unikaalsetele ja omanäolistele inimestele ning nende moemaitsele. Eelnimetatule tuleb veel lisada oskuslikult minimalistlik ja Mangole omane stilistika… ning nii me müüdud saimegi!
Kampaaniafotod ootavad uudistamist nagu ikka allolevas galeriis!
Kollektsioon on võtnud eesmärgiks ühendada klassikalised siluetid ja pärandviited, luues garderoobi, mis on ühtaegu mitmekülgne ja intrigeeriv.
Kui naiste kollektsioonis tõlgendatakse ajatuid lõikeid läbi hooajavahetuse prisma, tuues esile pehmed, kuid selgelt määratletud vormid, siis meestele mõeldud valik pakub selge joone ja karakteriga siluette, mis on inspireeritud traditsioonilistest vormidest, ent toodud kaasaega tänu uuenduslikele materjalidele ja viimistlustele.
Tulemuseks on mitmekülgne ja ajatult elegantne garderoob, mis liigub sujuvalt suvest sügisesse.
Tutvu COSi pre-fall 2025 kollektsiooniga galeriis ja veebipoes cos.com!
Vogue Scandinaviale edastatud avalduses selgitab moemärk, et koostöö „lubas palju“, kuid „meie organisatsiooniline ülesehitus ja tööviisid ei olnud omavahel sobivad“. Le Schmidt, kes jätkab oma nime kandva moemärgi vedamist, märkis: „Minu eesmärk oli tuua By Malene Birgeri loomingusse uut energiat ja rahvusvahelist vaadet. Olen uhke algatuste üle, mida käivitasin, kuid suunan nüüd fookuse tagasi isiklikele projektidele ja koostöödele – seal, kus loominguline juhtimine saab tõeliselt õitseda.“
Täna jätkab By Malene Birgeri loomingulise suuna juhtimist brändi omanik ja senine loovjuht Emilie Martinsen-Kønigsfeldt, kes koos disainitiimiga töötab juba järgmiste kollektsioonide kallal.