Frasers Group omandas digitaalse jaemüüja – mis oli viimastel aastatel pidevalt kahjumit kandnud – 2023. aasta detsembri lõpus Apax Partnersilt 52 miljoni naela eest. Frasersi sõnul on Matches kahe kuuga, mis on möödunud ülevõtmisest, jätkanud kahjumi kogumist ja ärieesmärkide mittesaavutamist. Meediasse on jõudnud ka kuuldused, et Matches on hilinenud platvormil müügil olevatele kaubamärkidele maksmisega, mille tõttu on mitmed neist katkestanud jaemüüjaga sidemed.
Frasers Group teatas avalduses, et kuigi Matchesi juhtkond on üritanud leida viisi äri stabiliseerimiseks, on selgeks saanud, et äri ümberkorraldamiseks oleks vajalik liiga palju muudatusi ning jätkuv rahastamisvajadus ületaks summasid, mida uued omanikud peavad elujõuliseks. Selles valguses on Matchesi direktorid astunud esimesed sammud, mis võivad viia kas ettevõtte ümberstruktureerimiseni, et see muutuks elujõuliseks, või likvideerimiseni ja täieliku sulgemiseni. Kõige tõenäolisem tundub, et Matchesi ootab ees viimane.
Taustast ka. Matchesfashion asutati 1987. aastal butiigina Londoni äärelinnas Wimbledonis abikaasade Tom ja Ruth Chapmani poolt. Chapmanid, kellele kuulus poe enamusosalus aastakümneid, müüsid selle erakapitali investoritele 2017. aastal, teenides sellega umbes 400 miljonit naela. Toona hinnati ettevõtte väärtuseks 800 miljoni naela.
Naistele pakub COS ootamatuid leide ja kindlaid lemmikuid: kerget meriinovilla, puhtaid siluette ja maitsekalt viimistletud detaile. Aksessuaaride hulgast leiab elegantseid ehteid, kvaliteetseid käekotte, vöösid ja modernseid päikeseprille, mis lisavad igapäevastiili pisut luksuslikku lihtsust.
Meestele on loodud valik, mis toob esile ajatud disainiklassikud: tugevad nahkmaterjalid, funktsionaalsed lõiked ja kaasaegsed tõlgendused garderoobiikoonidest. Need on ideaalsed kingid mehele, kes hindab puhast joont ja esemete vastupidavust.
Sel pühadehooajal on erilise tähelepanu all COS Perfumery uued küünlad Foret ja Rouge Feu – mõlemad valatud taaskasutatava disainiga suitsusesse klaasanumasse ning loodud täitma ruumi peenetundelise luksusega. Kui Foret toob tuppa talvise männimetsa värskuse, siis Rouge Feu hoopis sooja ja vürtsika talveõhtu hubasuse.
Tutvu kogu kingivalikuga brändi esinduspoodides ning veebipoes cos.com!
Brändi lugu sai alguse 1894. aastal Inglismaa kirdeosas South Shieldsis, kus John Barbour rajas oma ettevõtte J. Barbour & Sons. Üle 130 aasta hiljem on bränd endiselt perekonna omanduses – nüüd juba viienda põlvkonna juhtimisel – ning tegutseb samas piirkonnas. Just seal asub ka Barbouri tehas, kus valmistatakse siiani käsitsi brändi ikoonilisi Bedale’i ja Beauforti vahatatud jopesi. Samuti hoolitsetakse seal klientide rõivaste pikaealisuse eest – jopesid vahatatakse, parandatakse ja taaselustatakse käsitsi, et anda neile uus elu.

Barbour on sünonüüm praktilisele elegantsile ja ajatud britilikule stiilile. Brändi kollektsioonid – meestele, naistele, lastele ja isegi koertele – on inspireeritud Inglise maapiirkonna väärtustest ja loodusest. Lisaks legendaarsetele ülerõivastele pakub moemärk ka särke, pükse, kudumeid, kleite, aksessuaare ja jalanõusid.
Täna on bränd tõeline ülemaailmne ikoon, mille tooteid müüakse rohkem kui 55 riigis üle maailma – alates Suurbritanniast ja Euroopast kuni Ameerika Ühendriikide ja Aasiani.
Avasta Barbour Tallinna Kaubamaja Naistemaailmas ja Kaubamaja e-poes!