Maria Grazia Chiuri viimaseks suurejooneliseks lavastuseks jäi teisipäeval Roomas Villa Albani Torlonias toimunud moeetendus – just seal, tema sünnilinnas, sai sümboolselt punkti üheksat aastat kestnud ajastu. Chiuri liitus Dioriga 2016. aastal pärast edukat karjääri Valentino juures ning tema juhtimisel on LVMH kontserni teise suurima brändi ilme ja tootevalik märgatavalt muutunud.
Chiuri käekiri oli selgelt suunatud tänapäevasele naisele: kantavad kollektsioonid, mis sobitusid nii tööle, reisile kui ka sportliku eluviisiga. Kui Diori ikooniline Lady Dior käekott pikka aega moemaja selgroogu kandis, siis Chiuri juhtimisel lisandusid valikusse ka edukad Book Tote, Bobby Camera Bag ja taaselustatud Saddle Bagi hooajalised eriversioonid.
Lisaks moe praktilisusele tõstis Chiuri oma lavastustes esile käsitöömeistrite oskusi üle kogu maailma, viies Diori fookuse Pariisi kõrgmoest laiemale globaalsele tasandile. Tema kollektsioonides põimusid elegants ja naiste jõustamine – kaks teemat, mis said tema loomingulise ajastu tunnusjooneks. „Koos kirjutasime peatüki, mille üle olen sügavalt uhke,“ tänas Chiuri oma meeskonda ametlikus teates.
Moemaailmas liigub aina enam kuuldusi, et Maria Grazia Chiuri mantlipärijaks saab LOEWE loovjuhi kohalt lahkunud Jonathan Anderson.
Täna, rohkem kui 40 aasta hiljem on Closed endiselt tugevalt moepildis, olles kasvanud teksabrändist terviklikuks moemajaks. Tänapäeval juhivad brändi Hamburgis elavad sõbrad ja äripartnerid Til Nadler, Gordon Giers ja Hans Redlefsen, kes hoiavad elus brändi kolmikidentiteeti: prantsuse loovus, itaalia käsitöö ja saksa täpsus.
Kuigi Closedi juured on teksas, pakuvad nad täna laia valikut meestele ja naistele: igapäevaseid T-särke, mugavaid pusasid, pehmeid kudumeid ja ajatuid mantleid. Kõik tooted on disainitud klassikalise silueti ja naturaalse tunnetusega, mis teeb neist igapäevase garderoobi kvaliteetsed baastooted.
Muide, erilist tähelepanu pöörab bränd ka jätkusuutlikkusele. Kuigi Closed ei positsioneeri end öko-brändina, on nad järjepidevalt panustanud uuenduslikesse lahendustesse – alates orgaaniliste ja keskkonnasõbralike kangaste kasutamisest kuni 100% taaskasutatud pakenditeni. Tänu sellele, et üle 80% tootmisest toimub Euroopas, on brändi tarneahelad ka lühemad ja ökoloogilised standardid kõrgemad.
Uudista Closedi uusimaid kollektsioone Kaubamaja Meeste- ja Naistemaailmas või Kaubamaja e-poes!
Kampaania mängib valguse ja varjuga, ühendab graafilised jooned ja ootamatud detailid, tuues esile CHANELi signatuursed elemendid uues – sügis-talv 2025/26 hooajale sobivas – võtmes. See on korraga rokilik, romantiline ja jõuline – pidevas liikumises, nagu Pariis ise.
Tutvu kampaaniafotodega galeriis!
Kollektsioon jõuab CHANEL butiikidesse septembris 2025.