Foto: Paolo Roversi

Margiela on leidnud oma muusa

Maison Margiela on avaldanud oma 2025. aasta sügis/talv kampaania, mille peategelane on… Miley Cyrus. Tegemist on tõelise pretsedendiga, sest see on esimene kord brändi ajaloos, kui hooaja kampaaniasse valiti maailmakuulus staar.

Alates 1988. aastast on Margiela identiteet olnud üles ehitatud anonüümsusele ja salapärale – brändi asutaja Martin Margiela vältis avalikkust ning ka disainitiimi hoiti algusaastatel varjus, et hoida fookust kollektiivsel loomel. Pea neli aastakümmet hiljem on moemärk otsustanud esitleda kollektsiooni läbi kuulsuse, ent ometi Margielale omasel moel.

Miley Cyrus on muidugi kõike muud kui anonüümne. Laulja, laulukirjutaja ja näitleja, on olnud popkultuuri ikoon pea kogu oma elu. Siiski on ta Margiela kampaanias vaat et äratundmatu – fotograaf Paolo Roversi poolt jäädvustatud kõrge kontrastiga fotodel on Cyrus minimalistlik või hoopis kaetud valge värviga, mis viitab brändi 1989. aastal tutvustatud ülemaalimise tehnikale. Kandes 2025. aasta sügistalvist kollektsiooni ja ikoonilisi Tabi-saapaid, on tema nägu peidetud valguse, värvi ja rõivaste taha – tulemuseks visuaal, mis meenutab renessansiajastu maali.

Standing naked for a fashion campaign felt major, all I wore was body paint and the signature painted Tabi boots. In that moment, Margiela and I became one,” jagas Cyrus.

Vaata kõnealuse kampaania visuaale galeriist!

Veel sarnaseid artikleid


Foto: CHANEL

Nana Komatsu CHANEL COCO NEIGE 2025/26 kollektsioonis

CHANEL esitleb oma uut COCO NEIGE 2025/26 kollektsiooni – luksuslikku talveuniversumit, kus sportlik funktsionaalsus kohtub moelaval sündinud elegantsiga. Kampaania pearollis on Jaapanist pärit näitlejanna Nana Komatsu, kelle lumisesse mägimaastikku põimitud portreed jäädvustas fotograaf Sean Thomas.

Algselt 2018. aastal loodud COCO NEIGE on CHANEL’i talvine erikollektsioon, mis on mõeldud nii nõlvadele kui ka linnatänavatele. See toob kokku mugavuse, liikuvuse ja majesteetliku peenuse – täpselt sellise lähenemise, mis on Gabrielle Chaneli pärandi tuum.

„Mulle meeldib, kuidas kollektsioon pole piiratud – see annab vabaduse mängida moega nii mägedes kui linnas,“ ütleb Nana Komatsu. Ning tõesti, tema kanda on komplektid, mis toovad talve garderoobi poeetilist soojuse ja jõulisuse kontrasti: roosa taftist suusakomplekt, rohekas-lilla bukleest ülikond, kašmiirkampsunid, kahetoonilised tepitud joped ning graafilised mustvalged komplektid.

Tutvu kõnealuse kollektsiooniga galeriis!

Kollektsioon on juba saadaval ka CHANELi butiikides.

Veel sarnaseid artikleid


COS
Foto: Vito Fernicola

COS avab pühadeaja skulptuursete vormide ja pehmete tekstuuridega

Moebränd COS juhatab pühadehooaja sisse uue kollektsiooni ja kampaaniaga, mis keskendub volüümile, tekstuuridele ja ajatule elegantsile. Fotograaf Vito Fernicola jäädvustatud moevalikus kohtuvad meeldivad kontrastid – skulptuursed siluetid versus pehmed kudumid, struktureeritud rätsepatöö versus hubane luksus.

Naistele pakub kollektsioon 80ndate mõjutustega vorme, mida kannavad endas punane ülikond, tuxedo-kleit ning kunstkarusnahast mantel. Meestemoes kohtuvad kihilisus, kudumid ja modernne rätsepatöö, luues enesekindla, kuid pingevaba stiili. Aksessuaarides tõuseb fookusesse tekstuur – kunstkarv lisab talvist pehmust, krokodilliefekt aga struktureeritud selgust. Värvipaletis domineerivad moemärgile omased neutraalsed toonid, mida täiendab erkpunane aktsent.

Muide, COS laieneb sel hooajal ka kodulõhnade maailma, tutvustades kahte uut küünalt – männilõhnaline Forêt ja talviselt vürtsikas Rogue Feu.

Tutvu COSi piduliku kollektsiooniga galeriis!

COSi pidulik valik jõuab poodidesse ja veebipoodi novembris.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid