Foto: Marc Jacobs Beauty

Marc Jacobsi esindusnäoks tahad saada?

Marc Jacobsile on alati meeldinud enda pilli järgi tantsida ja meile tundub, et järgmise teadaandega paneb ta rõõmust tantsima nii mõnegi iluhuvilise − miks mitte ka siinsamas Eestis.

Marc Jabobsi moemaja võib küll ennekõike olla tuntud moekollektsioonide poolest, kuid ehk ei ole liiga suureks uudiseks, et brändil on olemas ka oma ilutoodete sari Marc Jacobs Beauty. Seda viimast tänane teadaanne ka puudutab. Nimelt on asunud bränd järgmise tõusva tähe otsingule ning lansseerinud kampaania #castmemarc, mille eesmärk on, loomulikult, uue esindusnäo leidmine „#BeautyMarc How-To” videotesse.

Rõõmusõnum kõikidele ilufanaatikutele üle maailma – seega siin Eestiski – on see, et kampaania on globaalne, mis tähendab, et kandideerida võivad kõik videomaailma ja -blogidega tuttavad näitsikud, ning soovi korral härradki, kel vanust rohkem kui 18 eluaastat. Osalemiseks postita Instagrami video, milles räägid Marc Jacobsile, miks ta peaks videotesse valima just sinu, ning lisa tag’id @marcbeauty ja #castmemarc.

Kas me mainisime, et võitja saab lisaks esindusnäoks olemisele ka aastavaru Marc Jacobs Beauty ilutooteid, kutseid Marc Jacobsi 2017. aasta üritustele, ning loomulikult ei puudu paketist ligipääs Marc Jacobsi rõivastele ja aksessuaaridele?

Arvesse võetakse kõiki neid videoid, mis on postitatud enne 5. detsembrit. Good luck!

Veel sarnaseid artikleid


The Ordinary
Foto: The Ordinary

The Ordinary uus volüümi taastav seerum

The Ordinary laiendab oma kultuslikku nahahooldussarja ning tõstab fookusesse ühe vananemise kõige nähtavama märgi – nahavolüümi vähenemise. Brändi värskeim toode kannab nime Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1%, pakkudes ligipääsetavat ja teaduspõhist lahendust neile, kes soovivad naha täidlust taastada ilma süstideta.

Uus seerum on loodud toetama naha loomulikku kollageeni ja elastiini tootmist, sihiga taastada kaotatud volüümi just seal, kus seda kõige rohkem märgata – silmade all, meelekohtadel, põskedel ja naerujoonte piirkonnas. Erinevalt niisutavatest toodetest, mis võivad jätta ajutiselt täidlasema mulje, lubab The Ordinary sügavamat ja püsivamat mõju.

Brändi sõnul lahendab seerum probleemi, mida paljud tooted seni ei puuduta: “Niisutus, silumine ja pinguldamine on kõik olemas, kuid vähesed valemid tegelevad tegelikult volüümi kadumisega,” seisis pressiteates. Uus seerum lubab aga just seda – nähtavalt pringimat ja elujõulisemat nahka pikaajaliselt.

Volufiline 92% + Pal-Isoleucine 1% on juba saadaval The Ordinary veebilehel, nagu ikka vägagi taskukohase hinnaga.

Veel sarnaseid artikleid


REFY
Foto: REFY

REFY esitleb oma seni kõige säravamat kollektsiooni

Kultusbrändi staatusesse tõusnud REFY tähistab oma viiendat sünnipäeva uue limiteeritud kollektsiooniga “Chrome Collection”, mis toob fookusesse enneolematu kuma ja mitmemõõtmelise läike. Kollektsioon koosneb kahest uuest tootest: Cream Shimmer ja Chrome Lip Gloss, mis on loodud andma nahale modernselt kumava viimistluse.

REFY lähtub endale omasest minimalistlikust esteetikast, ühendades essentsiaalsed tooted kõrgekvaliteedilise tulemusega. Bränd rõhutab, et “Chrome Collection” on midagi enamat kui lihtsalt sära — see on naha loomulikku tonaalsust rikastav efekt, mis saavutatakse tänu nahasõbralikele koostisosadele ja helkivatele pigmentidele. 

Mõlemad tooted – nii mitmeotstarbeline kreemjas highlighter kui ka intensiivse läikega huuleläige – on loodud koos kasutamiseks, et tuua esile naha naturaalne valgus ja anda trendikalt glowy tulemus.

REFY limiteeritud “Chrome Collection” on nüüd saadaval brändi veebipoes aadressil refybeauty.com/. 

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid