Foto: Maison Francis Kurkdjian

Maison Francis Kurkdjiani suvine Aqua Media Cologne Forte

Suvise hooaja eel on ilmavalgust näinud parfüümimärgi Maison Francis Kurkdjiani värskendavalt aromaatne Aqua Media Cologne Forte.

Parfümeeri Francis Kurkdjiani sõnul peitub elurõõm lihtsates ja loomulikes naudingutes: näonahka paitavas suvepäikeses, rohtu lainetama panevas tuules, lähedal voolava allika vulinas. Nii ongi uus Aqua Media Cologne Forte värske, särav ja särtsakas aroom, mis avaneb Itaalia bergamoti aeglaselt lahti rulluva noodiga, mis iseloomustab kogu Aqua Cologne Forte kollektsiooni. Olgu täpsustuseks öeldud, et Aqua Media Cologne Forte on Aqua Cologne Forte kollektsiooni neljas loodusele ja valgusele pühendatud lõhn.

Aqua Media Cologne Fortet saadab ka kristalne hediooni molekul, mis sobib ideaalselt apteegitilli noodi, raudürdi ja patšuli aimduse ning aniisi akordiga. See taimne koostis lebab muskuse rahulikul ja soliidsel põhjal, milles on tunda ka puidu alatoone. Lõhnameister Kurkdjiani enda sõnul on tegu lõhnaga, millest õhkub õnne, energiat ja lihtsat ilu ning mis tõstab paratamatult tuju. “See on lihtsates suvenaudingutes kinnistunud harmoonia ja rõõm!”

Maison Francis Kurkdjiani värskendavalt aromaatne Aqua Media Cologne Forte on saadaval Crème de la Crème butiigis Viru Keskuses.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Chloé

Chloé esitleb uut Le Parfum lõhna

Chloé toob sügisesse värske peatüki oma parfüümiloos – esitledes uut lõhna Le Parfum. Lugu saab alguse fotograaf Zoe Gartneri ja režissöör Neels Castilloni loodud reklaamkampaaniast, mis toob fookusesse neli inspireerivat naist – Amrit, He Cong, Arizona Muse ja Malika Louback –, kes kehastavad Chloé naise olemust: instinktiivne, vaba ja alati iseendaks jääv.

Uus Le Parfum sisaldab kultuslikku roosi: ootamatut ja vabalt lillelist nooti, mis on endiselt parfümeeride lemmik. Seda on täiendatud ülevoolavalt intensiivsete akordidega, mis loovad ainulaadselt naiseliku ja sensuaalse koosluse. Lõhna sügavust ja väge rõhutab merevaigutooni essents, mis toob esile parfüümi intensiivsuse.

Parfüüm on pakendatud Chloé ikoonilisse plisseeritud klaaspudelisse, mida kaunistavad kullaga lakitud detailid ja käsitsi seotud sügavpunane lips – toon, mis on inspireeritud Chloé valmisriiete paletist.

Veel sarnaseid artikleid


Foto: Rafael Maura

BYREDO uus lõhn „Alto Astral“ on pühendatud Brasiiliale

Nišiparfüümimaja Byredo tõi turule uue parfüümiAlto Astral“, mille inspiratsioon pärineb Brasiilia värvikast kultuurist ja energiast. 

Parfüümi autor, lõhnalooja Jérome Epinette, kirjeldab uut parfüümi kui helget ja sõltuvust tekitavat kooslust, kus troopiline kookos seguneb jasmiiniõite, muski ning soolase merevaiguga. Lõhna tasakaalustavad sandlipuu ja kašmiirpuit, luues sooja ja samas värske kompositsiooni.

Kampaania visuaalid jäädvustas Rio de Janeirost pärit fotograaf Rafael Maura, kes võttis eesmärgiks tuua esile brasiillaste loomuliku elurõõmu ja kultuurilise identiteedi. Muide, portugali keeles tähendab alto astral ülevat meeleseisundit — just seda emotsiooni püüabki Byredo uus eau de parfum edasi anda.

Veel sarnaseid artikleid

Kuva juurde artikleid