“Lugu “best friend” räägib täpselt sellest, mida seal loos kuulda on, kuid pigem natuke krutskit täis, samas veidi pettunud alatoonil,” selgitab Maian. “See räägib minust ja mu parimast sõbrast, kellele selle loo kirjutasin. Ja laulsin seal sellest, mida mina tahtsin, et tema tunneks, sest mina ju tundsin end nii. Ja samas nendin siiski loo lõpus, et olen tegelikult lihtsalt saanud haiget, kallis on ta mulle ikka (as a friend) ja minu mingisugune trots on vaid vanuseline iseärasus. Ta on mu parim sõber ja i never got with his best friend btw.”
Maiani kuulajad on ilmselt tähele pannud, et ta tunneb ennast mugavalt päris mitmes keeleruumis. Ka see lugu on pooleldi inglise keelne: “Esiteks on maailm suur ja lai, teiseks oli see lugu alguses ingliskeelne klaveripala ja kolmandaks, “imma do your best friend” ei kõla lihtsalt eesti keeles nii hästi. Ja arvan, et see on ka mingisugune hea vaheldus kõrvale ja väike järelhüüe minu muusikalistele algusaastatele, kus hakkasin siira ja avatud südamega enda arvates Eestist Hollywoodi marssima oma verivärskelt debüteerinud loominguga. Samas, dream big! Ma vist tunnen ennast lihtsalt mitmes keeles koduselt ning muusika on minu jaoks see peamine keel,” selgitab maailmakodanik Maian.
Looga kaasas käiva video autoriks on Hindrek Maasik, kes peab Maianit uuema generatsiooni üheks andekamaks laulukirjutajaks. Visuaalis lahti rulluvate emotsioonide meespoolt kehastab modell Erik Vent.
Värske laul on südamlik katse hoida kinni nendest hetkedest, mis mööduvad liiga kiiresti, just nagu suvi. “Kõik maailma pumpkin spice latte’d ja hubased kaminatulede virvendused ei suuda tegelikult seda fakti muuta, et suves on midagi erilist,” kirjeldab Daniel. “Midagi jääb meist alati maha, kui suvi läbi saab. Seda tunnet oligi vaja laulu sisse püüda. Austraalia reis ja soojus oli otsa saamas ja kohe-kohe saabuv “kampsuni ilm” ei vaimustanud mind eriti. “Following the Coast” on pea faustilik igatsus, et ilusad hetked püsiksid natukene kauem ja laseksid end aina veel nautida.”
Laulu loovad rahulik tempo ja ruum, mis laseb igal fraasil hingata. “Stuudiosse jõudes tundsin end Calvini ja Bri-ga kohe koduselt. Ostsin nad kohe Eesti šokolaadiga ära ja hakkasime vaikselt pihta. Laulu kõlast on selgelt tunda, et Austraalias käivad asjad teistmoodi ja kiiret ei ole kuhugi,” lisab ta.
Singlit saadab väga isiklik ja üleni suvenostalgiat täis muusikavideo, mis on justkui väike aknake Danieli pärisellu. Videos on režissöör Markus Mäemets jäädvustanud Danielit koos abikaasa Eleri ja nende kolme tütrega ning nende koosviibitud hetki mererannas ja looduses, kus pere ühiselt puhkust nautis.
NikeSKIMS sündis eesmärgiga ühendada Nike’i sporditehnoloogia ja SKIMSi skulptuurne, keha toetav lähenemine – et panna iga naine tundma end samaaegselt kauni, mugava ja tugevana. Värskelt loodud brändi esimene dropp jõuab nii Nike’i kui ka SKIMSi veebipoodidesse juba käesoleval nädalal, 26. septembril. See koosneb kolmest põhikollektsioonist ja neljast hooajalisest lisast.
Lanseerimiskampaania raames valmis ka lühifilm “Bodies at Work”, mille lavastas Janicza Bravo ning mille visuaalid lõid Luis Alberto Rodriguez ja Rob Woodcox. Video toob fookusesse enam kui 50 sportlast, nende seas ka Serena Williams… ja muidugi Kim Kardashian ise.